Kipeä finni - mikä auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla tuossa kulmakarvojen ja nenän varren välissä ollu todella kipeä ja iso finni monta päivää. On siis tuolla syvällä ja tuntuu et isonee vaan. Jatkuva pakotus siinä.. eikä oo kivan näköinenkään.
Millä tuon saa rauhoittumaan??
Mun hormonitoiminta on sekaisin joten luulen et siitä johtuu. Kasvoissa muitakin finnejä mut ne "normaaleja".

[QUOTE="moi";24925276]ehdottomasti purista niit saat mädän ulos ja heti pakotus lakkaa[/QUOTE]

On niin syvällä et ei auta puristaa. On tuosta pinta rikki mut ei se auta. ja tosi kivan näköinen :(

Itselläni on ollut pari kertaa juuri samassa kohtaa kuin sinulla, saattaa olla jopa peukalon pään kokoinen. Nyt seo n korkeammalla otsassa.
Lääkärissä kävin ja tarjosi antibioottikuuria ja ehdoton puristamis kielto ja varsinkin neulalla tökkimiset unohda koska se on varmasti tulehtunut!
ab kuuria en ottanut, jotenkin tuntuu mitättömältä finnin takia syödä enkä haluaisi ko lääkettä turhaan syödä, sitäkun tuputetaan nykyään joka vaivaan..
se kyllä häviää.. pari viikkoa-kuukausi.. ab kuuri, lämpöhoito, öljyt, apteekin tuotteet. Onhan näitä mitä kokeilla.
Järkyttävän kipeitä omani ja niihin kyllä lämpö auttanut parhaiten.
googleta kova finni tai kipeä finni ja löytyy ohjeita.

Itse desinfioin ensin neulan, painan patin "pintaan" pienen reiän. (Josta sisältö mahtuu ulos) Ja puristan kaiken ulos, pariin kertaan. Kun finni on suurimmaksi osakseen"tyhjä", desinfioin sen. Haihtuu parissa päivässä kokonaan pois. MUTTA muistakaa ehdottomasti puhdistaa neula aluksi!!

Yhteistyössä