E
ei jaksais kiinnostaa
Vieras
Laskekaa mun puolestani, milloin pitää ottaa 12 kg:n kinkku sulamaan, jos sen aikoo paistaa aatonaattona, siis päivällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:En teidä miten tuo virallisesti pitäis laskea, mutta minun mielestä isä on aina ottanu 23pvä aamulla aikaisin huoneenlämpöön ja illalla uuniin.Paistaa siis yön aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:En teidä miten tuo virallisesti pitäis laskea, mutta minun mielestä isä on aina ottanu 23pvä aamulla aikaisin huoneenlämpöön ja illalla uuniin.Paistaa siis yön aikana.
Voi olla, että on ottanut jo 22pvä illalla kinkun sulaan, en ihan 100% varma ole
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:En teidä miten tuo virallisesti pitäis laskea, mutta minun mielestä isä on aina ottanu 23pvä aamulla aikaisin huoneenlämpöön ja illalla uuniin.Paistaa siis yön aikana.
Et oo tosissas! Se 23. päivä on just se aatonaatto, jolloin aattelin sen PIKKUkinkun laittaa uuniin... Ei siis sula tunnissa eikä kahdessa, eikä päivässä tai kahdessa...