Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä kinkku 10 kg ja ajattelin ottaa sulamaan tiistaina. Paistetaan perjantaiyönä. Vai ottasitko jo maanantaina??
Eikös kinkku kannata sulattaa vesiämpärissä hitaasti, niin sulaa tasaisemmin? Näin olen omalta äidiltä oppinut?
Mä kans mietin tuota ulos laittamista, mut elukat söis sen alta aikayksikön ja sit oltaiskin ilman kinkkua :snotty: se ei passaa.
Ai siinä on joku lämpötilavaatimus ennenkuin saa uuniin laittaa? hyvä tietää..
Laita auton peräkonttiin,jos teillä ei ole paljoa ajoa.
Härregyyd, sähän olet nero! Oikeasti, toi on hyvä idea!
Mites se toimii? Lämmintä vai kylmää vettä? Hauska huomata miten saman asian voi tehdä niin monella eri tavalla![]()
Mitää vielä tarkistaa äidiltä, mutta luulisin että kohtalaisen kylmää vesi saa olla tai haileeta, ettei pinta sula liian nopeasti. Se vesi vaikuttaa siihen sulamiseen siten, ettei kinkun pinta lämpene liikaa, mutta kinkku sulaa myös sisältä.
Eikös kinkku kannata sulattaa vesiämpärissä hitaasti, niin sulaa tasaisemmin? Näin olen omalta äidiltä oppinut?
Kokemuksesta en suosittele vesiämpäriin laittoa. Itse laitoin pakkasesta vacuumissa olevan kinkun haaleaan veteen sulamaan, mutta kappas, vacuumissa olikin reikä josta vettä pääsi sen sisään ja koko kinkku meni pilalle. Haisi koko talo pilaantuneelle lihalle, ei paljoa naurattanut. Sulatus jääkaapissa vaan.