U
uusavuton kinkkuilija
Vieras
Joo, tunnusta, ikinä en oo kinkkua paistanut ja nyt se pitää tehdä. Kinkun kylkeen on isketty sellanen digitaalinen lämpömittari, missä pitkä johto. Kai se nyt on sit tarkotus, että se mittari on uunin ulkopuolella? Ja kiertoilma vai ei?