Kinkun paistosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusavuton kinkkuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusavuton kinkkuilija

Vieras
Joo, tunnusta, ikinä en oo kinkkua paistanut ja nyt se pitää tehdä. Kinkun kylkeen on isketty sellanen digitaalinen lämpömittari, missä pitkä johto. Kai se nyt on sit tarkotus, että se mittari on uunin ulkopuolella? Ja kiertoilma vai ei?
 
Kyllä, se piuha tulee pöydällä olevaan mittariin kiinni. Tarkista, ettei se kinkkuun tuikattava piikki ole missään luussa kiinni.

Ei kiertoilmaa, se kuivattaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30504402:
Ja sitä muovii ei saa poistaa kinkun ympäriltä paistettaessa, sillä muuten se kuivuu liikaa haihduttaessaan nestettä :attn:

Kiitos tästä vinkistä, tätä en olis hokannutkaan ;) (ellei se olis lukenut siinä muovissa sen kinkun päällä!)
 

Yhteistyössä