T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmiä kyselen..:Paistetaanko ala- vaiko keskitasolla? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmiä kyselen..:Paistetaanko ala- vaiko keskitasolla? =)
Meillä ei ainakaan kovin hyvin mahtuis edes paistumaan keskitasolla.