V
vierailija
Vieras
Muutaman päivän jo pohdiskellut, jospa nostaisi kytkintä.
Taustaa: Minä 28v, mies 35.
Meillä yhteinen 10kk lapsi, myös miehen aiemmasta suhteesta 7v lapsi
Lapsen äidillä päihdeongelma, ei ole 3vuoteen ollut missään tekemisissä.
Ja noh, itse en vaan jaksa miehen kaljan juomista. En ymmärrä kuinka joku voi pistää 600€ haisemaan kolmessa päivässä!
Viikonloput menee hänellä aina juodessa, joskus jopa arki-illatkin.
Ei ole normaalia lapsiperhe-elämää. Enkä halua lapselleni moista lapsuutta.
Mut se miksi mietin, on tämä 7v lapsi. Eihän tuo miesraukka pysty hänestä huolehtimaan, minä tätä taloa pyöritän. Kuinhan hänen käy jos lähden, tuntuu että en pysty elää itteni kanssa, jos vaan suljen silmäni ja jatkan elämää.. Miehen äiti kyllä lapsen kanssa touhuaa, mutta hänkin vanha jo. Ja siis ainoa tukiverkko/miehen sukulainen. Lapsen äidin sukulaisetkaan ei missään tekemisissä.
Pakko oli päästä purkamaan tuntoja jonnekin.
Taustaa: Minä 28v, mies 35.
Meillä yhteinen 10kk lapsi, myös miehen aiemmasta suhteesta 7v lapsi
Lapsen äidillä päihdeongelma, ei ole 3vuoteen ollut missään tekemisissä.
Ja noh, itse en vaan jaksa miehen kaljan juomista. En ymmärrä kuinka joku voi pistää 600€ haisemaan kolmessa päivässä!
Viikonloput menee hänellä aina juodessa, joskus jopa arki-illatkin.
Ei ole normaalia lapsiperhe-elämää. Enkä halua lapselleni moista lapsuutta.
Mut se miksi mietin, on tämä 7v lapsi. Eihän tuo miesraukka pysty hänestä huolehtimaan, minä tätä taloa pyöritän. Kuinhan hänen käy jos lähden, tuntuu että en pysty elää itteni kanssa, jos vaan suljen silmäni ja jatkan elämää.. Miehen äiti kyllä lapsen kanssa touhuaa, mutta hänkin vanha jo. Ja siis ainoa tukiverkko/miehen sukulainen. Lapsen äidin sukulaisetkaan ei missään tekemisissä.
Pakko oli päästä purkamaan tuntoja jonnekin.