M
Muumibuumi
Vieras
Höh.. Olipa kiva, kun kinderistä tuli yllätys, josta puuttui palasia.. Tosi kivaa.. Nytkö pitäis sitten alkaa svenskiä tai engelskaa kirjottamaan, jotta saa reklamaatiota niille laittaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoida homma:Hoida homma sen kaupan kautta, josta olet puutteellisen Kinderin ostanut. Tai maahantuojan kautta...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ai, että 65sentin takia ei kannata valittaa? Hmm.. No mua ainakin ärsyttää jopa noin pieni asia. Kinderit on kumminkin KALLIITA munia joiden pitäis muka olla jotenkin parempia ku muiden?
Eli teistä on ihan sama, vaikka ne myis paskaa siellä purkin sisällä, niin kukaan ei valittais? Tyytyväisenä ostaisitten seuraavan ja seuraavan.. Kunnes lopettaisitte. Ja sit ne kinderillä ihmettelis, että missä vika ku tuote ei myy... Ku kukaan ei kerro, että niillä on siellä joku vika jossain..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hoida homma:Hoida homma sen kaupan kautta, josta olet puutteellisen Kinderin ostanut. Tai maahantuojan kautta...
Mistä tietää, mitä siellä munassa piti olla paitsi suklaata? Onko niissä joku sisällysluettelo ? Yllätys voi olla sekin, että on vain erilaisia muovinpaloja.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:on kinderit kalliita, mut mä oon työntäny kaiken sen paska romun roskiin mitä niistä tulee, ainoo mitä oon säästäny, on ne hipot ja niitä tais tulla 10 munasta 4.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ai, että 65sentin takia ei kannata valittaa? Hmm.. No mua ainakin ärsyttää jopa noin pieni asia. Kinderit on kumminkin KALLIITA munia joiden pitäis muka olla jotenkin parempia ku muiden?
Eli teistä on ihan sama, vaikka ne myis paskaa siellä purkin sisällä, niin kukaan ei valittais? Tyytyväisenä ostaisitten seuraavan ja seuraavan.. Kunnes lopettaisitte. Ja sit ne kinderillä ihmettelis, että missä vika ku tuote ei myy... Ku kukaan ei kerro, että niillä on siellä joku vika jossain..
Sua taitaa ärsyttää jopa eripaksuiset vessapaperiarkit. Ja onpa ne tosi kalliita. Voi v***u