Miehelle yllätys, ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ida E
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ida E

Vieras
Eli meillä tulee 10 vuotta yhdessäoloa täyteen ja haluaisin yllättää mieheni jotenkin. Mikä olisi kiva lahja tai yllätys? Matka on poissuljettu kun kotona on pieni vauva. Illan kestävä juttu, esim ravintolaillallinen voisi ehkä käydä.. tai sitten joku kiva tavara..

Ideoita? Heittäkää tänne jos tulee mieleen; kiitos! :)

Joku tavara mutta se riippuu tietysti siitä mistä miehesi tykkää, mistä on innostunut, mitä harrastaa jne.

Jos tykkää laittaa ruokaa niin laadukas japanilainen kokkiveitsi on varmasti mieleinen.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29235062:
Joku tavara mutta se riippuu tietysti siitä mistä miehesi tykkää, mistä on innostunut, mitä harrastaa jne.

Jos tykkää laittaa ruokaa niin laadukas japanilainen kokkiveitsi on varmasti mieleinen.

Kiitos vinkistä! Harrastaa metsästystä, en oikein osaa siihen ostaa mitään ja luulen että hänellä on jo suunnilleen tarvittava..fleecekerrasto ehkä..tai sitten siihen liittyen, niin voisi ostaa vaikka sellaiset snapsilasit missä on hirvensarvet, oon sellaisia jossain nähnyt mutta en nyt muista missä..tai sitten jotain metsästykseen liittyvää huumorikrääsää :)

[QUOTE="vvieras";29235064]ole sängyssä toisen miehen kanssa kun oma miehesi tulee töistä. yllättyy varmasti <3[/QUOTE]

No ajattelin että yllätys saisi olla positiivinen. Eli toinen nainen toimisi varmaan paremmin kuin toinen mies.. :)

Kiitos vinkistä! Harrastaa metsästystä, en oikein osaa siihen ostaa mitään ja luulen että hänellä on jo suunnilleen tarvittava..fleecekerrasto ehkä..tai sitten siihen liittyen, niin voisi ostaa vaikka sellaiset snapsilasit missä on hirvensarvet, oon sellaisia jossain nähnyt mutta en nyt muista missä..tai sitten jotain metsästykseen liittyvää huumorikrääsää :)
Joo, tuollaiseen harrastukseen on vähän hankala edes ostaa mitään välinettä koska luulisin että jokainen haluaa itse valita mieleisensä vehkeet.

Mie yllätin ukkoni 5 vuoden yhdessäolon jälkeen tekemällä hänen puhelimeensa uuden suojakuoren itse ja senhän tein tietenkin meidän (tiettävästi) ensimmäisestä yhteiskuvasta :) niitä pystyy tekemään täällä http://www.designskins.fi

Yhteistyössä