kimppakyyti???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyytiläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyytiläinen

Vieras
mitä mieltä täällä ollaan kimppakyydeistä?
jos kaverin kanssa menet esim. 200km:n päähän ja pääset kaverin kyydillä. itse jäät yön yli sinne ja tulet eri kyydillä seuraavana päivänä kotiin mut kaveri tulee takaisin vielä samanapäivänä.
miten bensa kulut jaetaan?
vai maksatteko bensasta kun kaveri kumminkin ollut menossa samaan paikaan ja pääsit kyydillä?

Alkuperäinen kirjoittaja kyytiläinen:
menomatkasta puolet, eli tässä tapauksessa 100km:n bensat? eikö?
euroina olis sitte minkä verran?

Mikä on matkan kulutus? Sne mukaan sitten maksat. Meidän auton kulutus on 7-8, ja satasella siis. ELi kympin maksaisin.

kympin mä maksoin ja matka oli kyllä vähemmän (alle 150km), tuli vaan olo et odotti enemmän rahaa :(
mietin vaan kun on sellasiakin kyytiläisiä ketkä ei ole valmiita maksamaan yhtään kun kerta kaveri samaan paikaan menossa ja mä maksoin sen "mun matkan" osuuden ja tuli olo että odotti mun maksavan tavallaan hänenkin matkat???

Alkuperäinen kirjoittaja namma:
Mä aina onneks osaan kysyä, et oonko velkaa. Yleensä mun kaverit on sitä mieltä vaan, et kiva kun on matkaseuraa, eikä rahaa huoli. Tarjoan sit kahvit.. :D

kyllä mä kysyinkin et mitä olen velkaa, mut ei osannut vastata joten tarjosin kymppiä, mut oli sen olonen et on liian vähän, mut en kyllä meinannu enempää maksaa!!!
ite olisin ollu kanssa tyytyväinen kun ei olis yksin tarvinnut ajella ja sanonu et tarjoo kahvit tai jotain, mut toiset on niin rahan ahneita :/

Alkuperäinen kirjoittaja kyytiläinen:
kympin mä maksoin ja matka oli kyllä vähemmän (alle 150km), tuli vaan olo et odotti enemmän rahaa :(
mietin vaan kun on sellasiakin kyytiläisiä ketkä ei ole valmiita maksamaan yhtään kun kerta kaveri samaan paikaan menossa ja mä maksoin sen "mun matkan" osuuden ja tuli olo että odotti mun maksavan tavallaan hänenkin matkat???

Onhan niitä olemassa juu. Kas kun eivät mene linja-autoonkin maksamatta, "koska kuitenkin menee samaan suuntaan"... Itse olisin maksanut pikkuisen enemmän, koska muitakin kuluja autoissa on, kuin bensakulut.

Yhteistyössä