Kimppakivasta pakkomielle,auttakaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton....

Vieras
Olen seurustellut aivan ihanan miehen kanssa 4kk ja kaikki on mennyt hyvin,paitsi että mies on alkanut painostamaan ja ahdistamaan minua sillä että haluaa kokeilla kimppaseksiä ja ei ymmärrä sitä että minä en halua:(
Pelkään että menetän hänet koska en pysty sellaiseen ikinä.
Miksi tämän asian pitää varjostaa meitä,miksi...
Olen puhut ja paljon ko asiasta miehen kanssa ja aina se palaa siihen asiaan jossain vaiheessa.
a haluaa siis että ois toinen mies mukana.

Vaseliini purkki takataskuun ja menox :p

Ethän ikinä suostu mihinkään sellaiseen seksissä, mitä et itse oikeasti halua ja mistä et itse pidä. Se ei ole kenenkään etu! Olin aviossa ns. siveän miehen kanssa (ammattinsa kautta...) ja hän halusi milloin mitäkin (pyykkipoikia nänneihin, anaaliseksiä, lyömistä...). Tilanne johti siihen, että en enää halunnut seksiä hänen kanssaan, enkä enää kenenkään muunkaan kanssa sen jälkeen. Ex-puoliso ymmärsi itse hakea eroa. Pääsin vapauteen.

No hei...ethän sä nyt tee mitään mitä et tahdo! Jos mies tahtoo kolmanneks miehen, et voi sille mitään. Kompromissinä tarjoaisinkin sulle toista naista :)

Viimeksi muokattu:
Hmm... Jos suostut miehen toiveeseen kimppakivasta ilman, että sitä itse haluat, niin tod.näk. sulle tulee kokeemuksesta enemmän traumoja ja ikäviä muistoja kuin nautintoa. Itsellä on kokemusta erilaisista ja -kokoisista kimpoista, mutta vaikka itselleni kimppakivat on ok, en ikimaailmassa suosittele ketään kokeilemaan, jos ajatus siitä tuntuu vastenmieliseltä. Siis haluaako sun kumppani, että hän ja joku muu nais sua vai myös miesten välistä? Jos myös miesten välistä, niin sen lisäks, että sun tulee olla sinut ajatuksesta kaksi miestä yhtäaikaa sua naimassa, sun pitää hyväksyä kumppanisi bi-seksuaalisuus. En suosittele kokeilemaan, kun selvästi viestistäsi jäi kuva, ettet ole sinut tuon asian kanssa.

minulla särähti heti korvaan tuo että olette olleet 4kk yhdessä ja mies ei muusta puhu kun olette ehtineet keskustellakin tästä asiasta paljon. kyllä on miehellä päässä vika ja lähtisin kyllä äkkiä. 4kk ja teidän pitäisi nauttia toisistanne. hyvä kun ehtineet edes vielä tutustua niin jo kimpat kiinnostaa. mikä ihana tuo on.

Yhteistyössä