vierailija
Joku tuli saunasta kylpytakki auki samalla kun kävelin ikkunasta ohi. Ilmeisesti ei huomannut minua kun ei kerran sulkenut verhoja kun kaivoin varastosta sähköpyörän.
Vähän majava kyllä. Voi olla että se siistii vain bikinirajan.Näkyikö kasaritakku vai kalju rotta?![]()
Ei minua ainakaan häiritse. Senkus kyttäät jos siltä tuntuu.Vähän majava kyllä. Voi olla että se siistii vain bikinirajan.
Oikeasti. Sälekaihtimet ja verhot kun riisutte kotona emlette halua ihan esitellä.
En kyttää vaan vilahti vahingossa. Sanoin kuin se toinen joka esitteli tissejään ilmeisesti ratsastuksen aikana.Ei minua ainakaan häiritse. Senkus kyttäät jos siltä tuntuu.
Toista se on meillä jotka oikeasti voidaan antaa hellää syvähoitoa etupyllylle ym kivaaKilttimiehellä taas mielikuvitus jyllää, on niin sen tyylistä![]()
1. Voi olla vielä sattumaa.Miten ihmeessä aina sattuukin niin, että vilahdukset ja pomppimiset näkyvät juuri silloin, kun kilttimies on liikenteessä
Ja jos oletetaan, että kyseessä on aikuinen miesoletettu, niin miten tuollaiset asiat voivat saada tuon kaltaisen, osin kauhistuneenkin, reaktion? Jos on omia traumoja, niin yleensä ne käsitellään vaikka hakeutumalla terapiaan.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat