V
vieras
Vieras
Multa kysytään aina että olethan ollut 12 tuntia syömättä ja juomatta ja onhan lääke ottamatta. Mulla tosin aina otetaan myös perusverenkuva, joten en tiedä onko sillä sitten vaikutusta käytäntöön.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:minun piti olla syömättä ja juomatta 12h ennen kokeita.Aamusta heti piti mennä otattaan.
Alkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja mie:minun piti olla syömättä ja juomatta 12h ennen kokeita.Aamusta heti piti mennä otattaan.
ohje on täysin virheellinen, valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja mie:minun piti olla syömättä ja juomatta 12h ennen kokeita.Aamusta heti piti mennä otattaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja mie:minun piti olla syömättä ja juomatta 12h ennen kokeita.Aamusta heti piti mennä otattaan.
hassua,että lääkäri näin ohjeisti ja labran nainenkin kysyi tätä samaa.Noh,mulle tuo on ihan sama,koska mulla oli arvot hyvät eikä tartte alkaa useammin ramppaa niis kokeissa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:No jo vaihtelee ohjeet kyllä.
Minua opastettiin: 12h syömättä ja juomatta, lääkärin määrämät lääkkeet saa ottaa ja koe tehtävä ennen 10:tä.
Niinpä :/ Meillä jopa lääkäri ohjeisti potilasta oleen ravinnotta, koska hän luuli, että pitää olla, koska koe otetaan aamulla. Mä sit kyllä oikaisin sen harhaluulonMutta ei kaikki tosiaankaan tiedä oikeita ohjeita ja sit sanotaan noinkin varulta. Aika helppo is kyllä ttarkistaa, kun soittas vaikka labraan, mut eihän ne kaikki viitti..
Niin tai sitä vaan luottaa lääkärin ohjeeseen, eikä tuu edes mieleen varmistaa asia ja soittaa labraan. Kuten esim. minä luotin lääkäriin![]()
Eiku mä tarkotinkin, että se lääkäri vois soittaa ja kysyä, ettei tulis annettua väärää tietoa mut eihän ne viitti =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:No jo vaihtelee ohjeet kyllä.
Minua opastettiin: 12h syömättä ja juomatta, lääkärin määrämät lääkkeet saa ottaa ja koe tehtävä ennen 10:tä.
Jos sinulla on jo lääkitys niin sitähän ei saa ottaa ennen labroja. Kilpirauhaskokeet on hyvä ottaa aamulla/aamupäivällä.