K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja esla:kilpirauhaskokeeseen ei tarvitse olla ravinnotta. Vain lääkitystä ei saa ottaa, jos sellainen jo on.
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Ei tarvitse olla ravinnotta. Kilpirauhaskoe TSH otetaan aamulla 7-10 välillä sen vuorokausivaihtelun takia, ei sen takia, että pitäs olla syömättä ja juomatta =)
Ja mä tilaan näitä kokeita harva se päivä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:No jo vaihtelee ohjeet kyllä.
Minua opastettiin: 12h syömättä ja juomatta, lääkärin määrämät lääkkeet saa ottaa ja koe tehtävä ennen 10:tä.
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:mulle sanottiin aina Tampereella että pitää olla syömättä kun menee noihin kilpirauhas kokeisiin mutta täällä Turussa riittää se vain että ei ota lääkettä aamusella mutta muuten saa syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:No jo vaihtelee ohjeet kyllä.
Minua opastettiin: 12h syömättä ja juomatta, lääkärin määrämät lääkkeet saa ottaa ja koe tehtävä ennen 10:tä.
Niinpä :/ Meillä jopa lääkäri ohjeisti potilasta oleen ravinnotta, koska hän luuli, että pitää olla, koska koe otetaan aamulla. Mä sit kyllä oikaisin sen harhaluulonMutta ei kaikki tosiaankaan tiedä oikeita ohjeita ja sit sanotaan noinkin varulta. Aika helppo is kyllä ttarkistaa, kun soittas vaikka labraan, mut eihän ne kaikki viitti..
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:No jo vaihtelee ohjeet kyllä.
Niinpä :/ Meillä jopa lääkäri ohjeisti potilasta oleen ravinnotta, koska hän luuli, että pitää olla, koska koe otetaan aamulla. Mä sit kyllä oikaisin sen harhaluulonMutta ei kaikki tosiaankaan tiedä oikeita ohjeita ja sit sanotaan noinkin varulta. Aika helppo is kyllä ttarkistaa, kun soittas vaikka labraan, mut eihän ne kaikki viitti..
Niin tai sitä vaan luottaa lääkärin ohjeeseen, eikä tuu edes mieleen varmistaa asia ja soittaa labraan. Kuten esim. minä luotin lääkäriin![]()