kilpirauhasen vaajaatoiminta ja ahdistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhe maaseudulta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhe maaseudulta

Vieras
vajista olen sairastanut nyt reilu 2vuotta.3 raskautta takana mutta vasta tän viimeisen raskauden aikana lääkitys aloitettiin ja thyroxinia menee vain 0.5tpl./pv.säännöllisesti käyn kontrolleissa joten tätä hoidetaan ihan kohtalaisesti. ahdistus lääkettäkin olen syönyt ensimmäisen lapsen syntymisestä saakka nyt 6v.raskauksien aikana lopetettu tai merkki vaihdettu.mulle vain sanottiin että josko olen tätä vajista sairastellut piilevänä ja siinäkin on masennusta jos vajaatoimintaa ei hoideta.uskaltaiskos alkaa lopetteleen tätä lääkkeen syömistä siis ahdistuslääkkeen?kerran kokeiltu,lopetus ei onnistunut.
muuten olen puhelias,ilonen mutta olen herkkä,kaikkea uuttaja outoa asiaa jännitän etukäteen ihan hulluna.sitten olenkin levoton ja pelokas. :) :ashamed: :'( vauvakuumettakin pukkaa,nyt vain on helppo vaihe kun lapset 6,4 ja 2v.lasten koulu/eskaritohinat on niin tärkeitä asioita jo itse pienelle niin ei uskaltasi ajatella että jos uusi vauva sitten olisin vaativa niin toiset jää vähemmälle..tämmöistä ajatusta täältä löytyy.kiitos jos jaksoitte lukea ja antaa minulle uusia ohjeita,vinkkejä tai jos löytyy ns kohtalotovereitakin. :wave:

Yhteistyössä