Kilot pois - tähtäimessä vauva

Hei!

Ajattelin löytyisikö täältä kiinnostusta/kaveria kilojen kanssa kamppailuun ja vauvakuumeiluun?

Suurin syy miksi itse haluan painoa tiputtaa on raskautumismahdollisuuksien lisääminen ja se onkin mitä mainioin kannustin ainakin itselle :heart: Toki muutkin hyödyt ovat tervetulleita!

Meillä haaveissa pikkukakkonen ja ainakin esikoisen kohdalla 10kg pudotus painoon toi toivotun tuloksen, joskin raskaus sitten toi kilot takaisin ja ylikin. Noita kiloja olen tässä sitten tiputellut tässä kolmen vuoden aikana. Vielä olisi noin 15kg tiputettavana :attn:

Toivottavasti löytyisi kaveri jutustelemaan vauvahaaveista ja tsemppaamaan painon pudotukseen!!
 
  • Tykkää
Reactions: puella-t
Täällä kanssa olen aloitellut painon pudotusta kun on kolmen edellisen raskauden aikana lisäkiloja kertynyt kaikkiaan yhteensä kauheet 30kg, ja nyt sit raskautumisen ja tietysti terveydenkin kannalta haluan tiputtaa painoa.
Joten mielelläni vaihtaisin ajatuksia kanssasi ToinenPieni
Ja kun tätä ikääkin minulla kohta mittarissa 40.v niin sekin jo itsessään vaikuttaa tähän raskautumiseeni.
Nyt olen sitten jättänyt makean napostelun pois (karkit,keksit ym...) pienentänyt ruoka annoksiani ja lisännyt kasviksia ja juureksia, joten näin tämä minulla käynnistyy ;) Toivottavasti vaan jaksan myös jatkaa tätä ja paino lähtisi putoamaan :p
 
mä voisin liittyä tähän porukkaan :) ihan hirveä vauvakuume ei vielä ole, tavallaan olisi jo kiva mut toisaalta pitää ensin saada vähän muutoksia tähän nuoren perin huolettomaan elämään :D

yksi osa-alue on ehdottomasti ruokailut! painoa pitäis tiputtaa ainaski 30kg, ja opetella syömään esim se aamupala eikä niin että iltapäivästä alkaa töissä sitten syömään sitä "aamupalaa".. tupakanpoltonkin voisi jo tälleen etukäteen lopettaa..

ylipaino jo muutenkin nyt on epäterveellistä ja vaikeuttaa raskaaksi tuloa mutta ennen kaikkea sitten jos joskus lapsia hankimme niin haluan ehdottomasti nauttia vauvamahasta niin paljon kuin voin :) mutta näissä läskeissä se ei kyllä tule kovin ihana olemaan.. ja jos näihin läskeihin lisätään vauvamaha niin mähän en pysy pystyssä ollenkaan :D

alkuvuosi on menny jo lupaavasti, suurimpana osana aamuista olen aamupalan syönyt ja töissä syönyt katkarapupatonkien yms tilalla hedelmiä ja mehukeittoja :) iltaisin olen retkahtanut muutaman suklaan syömään mutta ei kait sitä kokonaan voi kerralla parantua :p tupakan lopettamiseen lopullisesti tartten varmasti sen plussan mutta ainakin voi koittaa vähentää..
 
Heippa!
Mulla kanssa olisi syytä liittyä tähän ketjuun :) Raskaudesta jäi kymmenen kiloa ja ennestäänkin keikuin normaali painon ylirajoilla... Että jos nyt nuo raskauskilotkin saisi pois, alkuun :)

Meillä ei vielä suunnitella toista lasta, mutta kivahan se olisi joskus sitten ruveta odottamaan hieman kevyempänä.

Nyt olen ollut vähemmällä ruualla reilun viikon, ja tuntuu että tulostakin on jo kerinnyt tulla. Vaa'alle en ole vielä noussut, muuten kuin että lähtöpainon tsekkasin. Jos ensi maanantaina katsoisi miltä näyttää. Ja säännöllinen liikuntakin pitäisi aloittaa, ei tämä kotiäitiys oikein polta muuten kaloreita!

Tsemppiä vain kaikille! Kesällä on sitten kiva kun mahtuu hepenet päälle :D
 

Yhteistyössä