kilot ja uimahalli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surkeeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surkeeta

Vieras
Täällä taas painiskelen sen ikuisuus ongelman kanssa :/

166/74, sellua löytyy. Lapset kärttää uimahalliin ja mä en saa päätettyä kehtaanko lähtee... Surullista.. lasten puolesta :(

eilen kävin. Painan kymmeniä kiloja sua enemmän, mut ei tulis mieleenkään jättää menemettä kilojen takia. En halua, että lapseni jäävät paitsi uinnin riemuista sen takia, että aiti on ylipainoinen ja epävarma.

siis kuulostaa nyt varmaan kamalalta, mut itse olen normaalivartaloinen ja tuntuu että olen tuijotuksen kohde uimahallissa, tuntuu että kaikki muut siellä on tosi lihavia...eikä niitä kukaan katsele. Ei sinne mennä tuijottaa. Miun nähdäkseni taas en kehtais lihavana mennä kesällä uimarannalle, siellä ne mallit esittelee vartaloitaan, harvoin näkee isompia ihmisiä..

Alkuperäinen kirjoittaja Olet ihana!:
Hyvät mitat. Ja arvaa mitä, siellä ne ruipelot saa itselleen loistavan itsetunnon kun tuijottavat, eli menemällä pelastat monen päivän. Myös lastesi!

Minun mielestäni on naurettavaa luulla, että muut tuijottavat. Oikeasti, ei ihmisiä kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
siis kuulostaa nyt varmaan kamalalta, mut itse olen normaalivartaloinen ja tuntuu että olen tuijotuksen kohde uimahallissa, tuntuu että kaikki muut siellä on tosi lihavia...eikä niitä kukaan katsele. Ei sinne mennä tuijottaa. Miun nähdäkseni taas en kehtais lihavana mennä kesällä uimarannalle, siellä ne mallit esittelee vartaloitaan, harvoin näkee isompia ihmisiä..

Ihan totta. Oon kyllä normipainoisena tuntenut itseni noloksi uimahallissa.

ja sitäpaitsi suomalaiset on täynnä sellua, sitähän valmistetaankin täällä kaiken parhaiten :laugh:
taitaa olla niin ettei siltä välty kukaan. Miul kahdella siskolla, jotka on tosi hoikkia, on todella törkeen näköistä selluliittia ihan joka paikassa ja hurjia raskausarpia. Ruman näkösiä ne on hoikallakin. Kato huvikses ens kerral, kui monta 20-50 vuotiasta naista näät kenel ei ole yhtään missään selluliittia...en usko et löytyy montakaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jaha, mä en. Minusta on liioittelua väittää, että kaikki tuijottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Olet ihana!:
Hyvät mitat. Ja arvaa mitä, siellä ne ruipelot saa itselleen loistavan itsetunnon kun tuijottavat, eli menemällä pelastat monen päivän. Myös lastesi!

joo ja opetat lapsilles et jokainen ihminen on kaunis, eikä kenenkään tartte itseään hävetä vaik näyttäis miltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jaha, mä en. Minusta on liioittelua väittää, että kaikki tuijottaa.

en sanonukaan et kaikki...

Se uimahalli on rakennettu käyttäjiä varten. On ikävää uimahallinkin kannalta, jos kallisarvoiset asiakkaat jättävät rahansa kotiin kaksplussan vuoksi. Sinne vaan, kyllä sekaan mahtuu ihan kaikki kompleksiset ja vähemmän kompleksisetkin.

Jep, oikeessa olet, tää asia on mulle kompleksi. Olin ennen kaunis vartaloinen, hoikka ja nyt häpeen itseeni. Tiedän ettei siinä ole mitään järkee, mut niin se vaan on :(

rehellisesti, minä kun menen uimahalliin, menen sinne joko uimaan muutaman kierroksen kuntoilun kannalta, lillumaan muuten vaan painottomana tai leikkimään muksujen kanssa. Kuule, enpä taida koskaan muita ihmisiä nähneenikään. En mene niitä katsomaan. Jos se paikka ois täys tuttuja, ja joku kysyis myöhemmin et ketä siellä oli, niin en varmaan osais nimetä yhtäkään. Ei vaan kiinnosta, itseäni varten sinne menen. Enpä kyttäile ihmisiä lenkillä tai kauppareissulla. Että miltä näyttävät.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jep, oikeessa olet, tää asia on mulle kompleksi. Olin ennen kaunis vartaloinen, hoikka ja nyt häpeen itseeni. Tiedän ettei siinä ole mitään järkee, mut niin se vaan on :(

älä sano et häpeät itseäs, se on hirveesti sanottu. Saatat olla tyytymätön vartaloosi mutta se on helposti korjattu. Oletko mielestäs huono ihminen ? Että häpeät käytöstäsi ? et kai..
Itseasiassa käytöstä ja elämään suhtautumistakin voi itsessään muuttaa. eikä laihtumista varten tai muutakaan tartte mennä veitsen alle.
Raskausarvet ne usein kertoo tasan sen että MIE OON ÄITI JA MIE OON ANSAINNU JOKA ARVEN JA KANNAN NIITÄ PERSKELES KUNNIALLA ! Mitä vaan lasteni takia ! Arvet on pikkujuttu.

älä sano et häpeät itseäs, se on hirveesti sanottu. Saatat olla tyytymätön vartaloosi mutta se on helposti korjattu. Oletko mielestäs huono ihminen ? Että häpeät käytöstäsi ? et kai..
Itseasiassa käytöstä ja elämään suhtautumistakin voi itsessään muuttaa. eikä laihtumista varten tai muutakaan tartte mennä veitsen alle.
Raskausarvet ne usein kertoo tasan sen että MIE OON ÄITI JA MIE OON ANSAINNU JOKA ARVEN JA KANNAN NIITÄ PERSKELES KUNNIALLA ! Mitä vaan lasteni takia ! Arvet on pikkujuttu.

Olen mielestäni paska mutsi, joka omien estojensa takia evää lapsilta uimisen ilon... Ja mulla on tästä asiastatodella paha mieli nytkin :(

Olen mielestäni paska mutsi, joka omien estojensa takia evää lapsilta uimisen ilon... Ja mulla on tästä asiastatodella paha mieli nytkin :(

nimenomaan, anteeks vaan, mut osuit asian ytimeen. Ethän omien hupsujen kuvitelmies takia epää lapsilta iloa, ethän ? vaikka tuntisit nolaavas itses ni perkele, nolaa nyt ittes lastes takia ! Se on niille sen arvoista. Menkää tekemään iloisia muistoja !

No tässähän on muutamiakin vaihtoehtoja
- voitat häpeäsi ja viet lapset uimaan
- vedät häpeäsi tiukemmin ympärillesi, etkä vie lapsia uimaan
- pistät jonkun muun viemään lapset uimahalliin (tämä on se minun keinoni välttää uimahallireissut)
- odotat, että lapset kasvaa ja pistät keskenään uimahalliin
- odotat kesää ja viskaat lapset rannalle pulikoimaan ollessasi itse turvallisesti vaatteet yllä rannalla

Mun mielestä ap:n mitat kuulostaa täysin normaaleilta, tuskin poikkeaa monestakaan suomalaisnaisesta.
Mun mitat suhteessa samaa luokkaa, neljä muksua väännetty ja mä käytän biksuja :D

Yhteistyössä