KiloStop

Ostin sitten sen kilo stop paketin, eihän siinä laihtumisesta niinkään voi varma olla, mutta sanotaan että se ei päästä niitä nopeita hiilihydraatteja niin helposti läpi, n.50-80% :) kyllä mielummin kokeilen tätä..atkinssonin dietillä keho meni ketoosiin, ja alkoi tuottaa ketoaineita...josta sitten saattaa johtua se ihmeellisen hajuinen hengitys, eikä aivotkaan kuulemma saa tiettyä energiaa... tuttu kyllä laihdutti atkinsonilla...mutta koko ikänsä? syöten kinkkuleikettä? ja kermaa?.. enpä tiedä. toisaalta, en usko kilo stopinkaan auttavan itseäni, ellen varmasti katso sitä että en syö perunaa,valkoista riisiä, macaroni/pastaruokia, tai ranskalaisia ja sipsejä..yms... ne nostavat verensokerin ja insuliinin korkealle, mikä kuulemma lihottaa. koska insuliini, aiheuttaa jonkun mikähän se mahtoi olla, jonkin reaktion siellä aivoissa, niin paljon hiilihydraattisen ruuan syömisen jälkeen, on vieläkin mieletön nälkä!..siitä se siis johtui kai että aina oli nälkä ruuan jälkeenkin vaikka maha oli täynnä...kilo stop ohjeissa neuvotaan että jokaisen aterian pitäisi olla alle 30 glykemia kuorman...silloin, pitäisi laihtua.. ja liikuntaa suositellaan lämpimästi.. koska se nopeuttaa kehoa toimimaan,..laihtumaan ja kiinteytymään..:)...myöskään rasvaa ei saanut unohtaa aterioista, mutta ei saanut nauttia ylenmäärin... varmaan kaikki tietääkin että mielummin oliiviöljyjä, kuin margariineja, ne sisältävät transrasvoja jotka ovat vaaraksi...ja vettä pitäisi juua 1'5-2litraa päivässä..:)... kyllä näitä ohjeita riittää... mutta maalaisjärjen mukaan... juo hyvin, syö terveellisesti..eikä liikaa kerralla..monta kertaa päivässä mutta vähän.. se toimii..
itse kävin eilen vaa-alla,... paino näytti 74... otin 3 taplettia eilen ruokien yhteydessä.. ja liikuin reippaasti.. tästä se lähtee... uskon että ensimmäiset kilot ovat sitä vettä... koska nyt aamulla, kävin vaa-alla uudestaan ja paino näytti 71'5....:) jos tämä voisi sittenkin olla se motivaation lähde..:) ehkä voisin myös kokeilla tonalinia, sitähän ne urheilijatkin käyttää.. koska niiden on pidettävä rasvamäärä tietyissä lukemissa... ja tonalinihan tunkeutuu rasvasoluihin, ja mitälie? kiinteyttää kai...:D mutta jos joku kokeilee myös,, näitä valmisteita,...niin kertokaa tuloksista ihmeessä :) itse jatkan katsotaan..mihin suuntaan vaaka näyttää kun ylimääräinen neste lähtee..
 
juppihippipunkkari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2007 klo 20:27 aami kirjoitti:
Kyselin itse KiloStoppia luontaistuotekaupasta, ja se oli sattumoisin kovan kysynnän vuoksi loppu meidän pienen paikkakunnan kaupasta. Täti suositteli mulle kromia, ja sanoi, että se on täysin verrattavissa. KiloStop sisältää siis oikeastaan vain kromia jolla on mitää merkitystä. Tätä mieltä oli meidän kaupan täti. Hän sanoi, että muuta vaikutusta KiloStopilla ei ole edes tarkoitus olla kuin että se vähentää nälän tunnetta ja makeanhimoa, ja tämän siin tuotteessa tekee kromi. En tiedä pitääkö paikkansa, mutta täti ei itsekkään pitänyt tuotetta kovin häävinä. Kromi ajaa kuulemma saman asian, Ruotsissa tätä kuulemma myydään täysin kromina!!

Sen sijaa Tonalinia voin suositella kaikille. SE TEHOAA OIKEESTI!!
Mun KiloStoppini tuoteseloste:

61% Tarhapapu-uute
19% Gelatiini, täyteaine, stabilointiaine, paakkuuntumisen estoaine
0,05 % kromitrinikotinaatti

Ei nyt ihan pelkkää kromia :LOL:
 
Itselle kyllä tehosivat kilostopit todella hyvin :D

Sain joulukuussa 05 vauvan josta jäi vielä vajaat 20 kiloa ylimäärästä (koko raskauden ajalta tuli 30kg). Joten tammikuussa alkoi armoton laihdutus mutta sitten päätin kokeilla tammikuun lopulla kilostoppeja joita kerkesin syödä 2 pakettia ja niiden välilllä pidin sen 2vkon tauon jota myyjä suositteli.Ja niillä kyllä pääsin aika hyviint uloksiin tietenkin harrastin myös liikuntaa vähintään 3x viikossa. Mutta muuten söin aika normaalisti en sillä tavalla mitenkään varonut syömisiå :p Ja tällä hetkellä painan jo 6kg alle lähtöpainon (ennen raskautta) :D:D
Suosittelen kokeilemaan!!!
 
Lisäåän vielä senv erran , että tätähän suositellaan niille ketkä syö just paljon perunaam, leipää pastaa ja tuommosta mikä sisältää kovasti hiilihydraattia ja varsinkin nopeasti imeytyviä hiilihydraatteja eli niitä "huonompia" :) Ja itse otin aina ennen aamupalaa 1 kapselin ja päiväruuan aikaan 2kapselia ja iltapalalla 1 kapselin.
 
haavehoikka
Itse syön tonalinia. Jossain luki että parempi ottaa joka aterialla 2 kpl. kuin että 4 aamulla ja 4 illalla. Kumpi on parempi?
Musta tuntuu että mulla on jo maha pienentynyt vaikka en ole edes viikkoa vielä syönyt niitä... Otan saman aikaisesti omega 3 kalanmaksaöljyä, kuten jossain neuvottiin. Tämän purkin jälkeen tilaan leader merkkisen CLA+ purkin. Se on halvempi ja kuulemma tehokkaampi.
 
Mä olen syönyt kilostoppia nyt kohta paketillisen ja katsonut mitä suuhuni pistän ( =eli en syö pussillista karkkia enkä keksejä napostele niinkun ennen). Lähtöpainoni oli 81kg ja nyt kun niitä pillereitä säännölisen epäsäännöllisesti syön (liikunkin vain töissä hyötyliikunnan, hoitoalalla, joten askeleita tulee) 2-4 kapselia päivässä, painoni on nyt 75kg.

Eli kaikille jotka ei usko noihin, kokeilkaa. Mulla auttoi.

Ja tämän kerron siksi että joku kehtaa sabotoida tätäkin ketjua omilla typerillä ja lannistavilla kommenteillaan!!! Joten siitäs sait, epäilevä.. :LOL:
 
haavehoikka
Olen syönyt viikon tonalinia enkä ole juuri liikkunut hyötyliikunnan lisäksi. Senttejä on vyötäröltä ja lantiolta lähtenyt jo!!
Kilotkin näyttää tippuvan kivaa vauhtia! Ei tämä CLA ole täyttä humpuukia!
 
tunkeilija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 10:59 muumimamma kirjoitti:
Ostin sitten sen kilo stop paketin, eihän siinä laihtumisesta niinkään voi varma olla, mutta sanotaan että se ei päästä niitä nopeita hiilihydraatteja niin helposti läpi, n.50-80% :) kyllä mielummin kokeilen tätä..atkinssonin dietillä keho meni ketoosiin, ja alkoi tuottaa ketoaineita...josta sitten saattaa johtua se ihmeellisen hajuinen hengitys, eikä aivotkaan kuulemma saa tiettyä energiaa... tuttu kyllä laihdutti atkinsonilla...mutta koko ikänsä? syöten kinkkuleikettä? ja kermaa?.. enpä tiedä. toisaalta, en usko kilo stopinkaan auttavan itseäni, ellen varmasti katso sitä että en syö perunaa,valkoista riisiä, macaroni/pastaruokia, tai ranskalaisia ja sipsejä..yms... ne nostavat verensokerin ja insuliinin korkealle, mikä kuulemma lihottaa. koska insuliini, aiheuttaa jonkun mikähän se mahtoi olla, jonkin reaktion siellä aivoissa, niin paljon hiilihydraattisen ruuan syömisen jälkeen, on vieläkin mieletön nälkä!..siitä se siis johtui kai että aina oli nälkä ruuan jälkeenkin vaikka maha oli täynnä...kilo stop ohjeissa neuvotaan että jokaisen aterian pitäisi olla alle 30 glykemia kuorman...silloin, pitäisi laihtua.. ja liikuntaa suositellaan lämpimästi.. koska se nopeuttaa kehoa toimimaan,..laihtumaan ja kiinteytymään..:)...myöskään rasvaa ei saanut unohtaa aterioista, mutta ei saanut nauttia ylenmäärin... varmaan kaikki tietääkin että mielummin oliiviöljyjä, kuin margariineja, ne sisältävät transrasvoja jotka ovat vaaraksi...ja vettä pitäisi juua 1'5-2litraa päivässä..:)... kyllä näitä ohjeita riittää... mutta maalaisjärjen mukaan... juo hyvin, syö terveellisesti..eikä liikaa kerralla..monta kertaa päivässä mutta vähän.. se toimii..
itse kävin eilen vaa-alla,... paino näytti 74... otin 3 taplettia eilen ruokien yhteydessä.. ja liikuin reippaasti.. tästä se lähtee... uskon että ensimmäiset kilot ovat sitä vettä... koska nyt aamulla, kävin vaa-alla uudestaan ja paino näytti 71'5....:) jos tämä voisi sittenkin olla se motivaation lähde..:) ehkä voisin myös kokeilla tonalinia, sitähän ne urheilijatkin käyttää.. koska niiden on pidettävä rasvamäärä tietyissä lukemissa... ja tonalinihan tunkeutuu rasvasoluihin, ja mitälie? kiinteyttää kai...:D mutta jos joku kokeilee myös,, näitä valmisteita,...niin kertokaa tuloksista ihmeessä :) itse jatkan katsotaan..mihin suuntaan vaaka näyttää kun ylimääräinen neste lähtee..
Tsiisus mikä tilitys.
 
Otan ruokailun yhteydessä yhden pillerin, mutten esim. välipalalla joka usein jogurtti.
Tänään esim. söin maksalaatikkoa joka lienee aikkas hiilaripitoista, niin seurauksena ripuli heti ruokailun jälkeen.. on tehnyt tätä useamman kerran ruokalun jälkeen kun aloitin nuo Kilostopit, vaikuttaako muilla näin?
Kiloja minulla lähtee keskimäärin 0.8 kg viikossa kun lasken lisäksi kalorit.
 

Yhteistyössä