KILOPINO vk.50

Voi ei :'( , eka kerta kun menee näin surkeasti. Mulla on tullu 600g painoa lisää, nyt täytyy ottaa niskasta kiinni ja lupaan sekä vannon että ensi viikolla on iloisempaa kerrottavaa. Ei passaa joulun syöpöttelyä aloittaa näin aikaisin. Tsemppiä kaikille muillekkin, että edes jo saavutetut linjat pitäis =)

viidenäiti
Hyvää itsenäisyyspäivää...Missäs kaikki luuraavat? Ajattelin että saan laittaa pinon viimeiseksi hienot lukemani...pudotusta 1,2 kg! Aivan huippu olo. Oon kyllä nyt päässyt hiihtämään hyvin ja kaloreita on jäänyt pururadalle 4500kcal! Kilometrejä tuli viikossa 50.

Tästä on hyvä jatkaa ensiviikkoon!!

Voi kökkö.... 400g lisää eli 66,6. Viime viikolla tais olla 66,3?
No, joulustressi on alkanu ja siinä sivussa se syöpöttely kun tuntuu että mitä väliä kun ei mikään muukaan mee putkeen :ashamed:
Sitten vielä se huono omatunto siitä syömisestä kun tietää mitä varten sitä tässä laihdutetaan...
Vauvakuume on pahimmasta päästä eikä jaksais milään odottaa sinne tavoitepainoon! Nyt olen alkanu nähdä jo vauva unia, herään vauvan itkuun yöllä ja poden jo raskausoireitakin vaikka tiedän varsin hyvin etten ole raskaana :'(

No.. Ehkä tässä jaksetaan pötkiä taas viikko eteenpäin vaihtelevin tuloksin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2004 klo 18:43 viidenäiti kirjoitti:
Hyvää itsenäisyyspäivää...Missäs kaikki luuraavat? Ajattelin että saan laittaa pinon viimeiseksi hienot lukemani...pudotusta 1,2 kg! Aivan huippu olo. Oon kyllä nyt päässyt hiihtämään hyvin ja kaloreita on jäänyt pururadalle 4500kcal! Kilometrejä tuli viikossa 50.

Tästä on hyvä jatkaa ensiviikkoon!!
Todella loistavaa :flower: . On se mukavaa että edes joku onnistuu, minä se en ole peruskoulun jälkeen suksilla käynyt oli siellä semmoista pakkopullaa se hiihto. Nyt kun on 10v. siittä aikaa niin jopa olen jo ajatellut josko tuota sukset laittais olis se silti niin hyvä liikuntamuoto. Tsemppiä sinne ladulle nyt vaan, eräs tuttavani laihdutti yks talvi pelkällä hiihtelyllä 20kg!

ellun kana
ja yhä jumittaa siinä 59 kg:ssä...syynä herkuttelu.piti viikonloppunakin syödä pitsaa,ja käydä tietty makuunissa vuokraamassa dvd ja samalla "vähän" karkkia leffan seurax.. :ashamed: :ashamed: :whistle: :p =) no,jospa se taas tästä,viimestään joulun jälkeen. :saint: B)

se psykologinen raja meni nyt rikki, alle 70 !!! =)
hitsi että tuntuu hyvältä. aloitus oli pikkasen päälle 80, eli yli kymmenen kiloa on lähteny.

ja helppoa on ollu, töissä kun on niin on helppo pitää säännöllistä rytmiä. aamupala, päivällä töissä syömässä (omat eväät), pieni välipala vielä töissä ja illalla vielä iltapala. liikkumista en ole lisännyt yhtään, se voisi olla seuraava projekti. viikonloppuisin tulee joskus herkuteltua, mutta siinäkin kun muistaa kohtuuden niin ei hätää. mukavaa touhua! ja olo on hyvä.

Sidney
No voi harmi sentään...Mä liityn taas tänne palstallekin!! Paino on lisääntynyt taas vaan häitten jälkeen oikeen urakalla, sai häihin mennessä painon pudotettua sinne lähemmäs 90 kiloon, mutta nyt tuo vaaka taas näyttää 99 kiloo, että paasto alkaa jälleen...Tavoitteena edelleenkin 85 kiloo :ashamed: :(

michelin
itsekuri kadoksissa. minäkin yritän säännöllisiä aterioita eli aamupala, eväät töissä, iltapäiväpala ja iltaruoka. oon kuitenkin niin perso makealle että jos kuljen kaupan ohi niin ikäänkuin itsestään jalat vie suklaahyllylle...taidan olla toivoton tapaus. Ylipainoa on jo parikymmentä kiloa ja lääkäriltä tullut tiukkaa kommenttia painonpudottamisesta. onko vinkkejä miten saisi itsekurin pitämään?olen yrittänyt jättää rahapussin matkan varrelle, tai syödä porkkanoita, siinä vain käy niin että kilon porkkanapussin jälkeen lähden ostamaan suklaata...kokemuksia? :(

kohtuuden opettelu auttaa hirvittävään herkutteluhimoon. ennen ostettiin mieheni kanssa pitsa tms, 1,5 l limsa, puoli kiloa karkkia ja haettiin leffaa ja ähötettiin ilta siinä. nyt epäterveellinen roskaruoka korvataan kunnon ruualla, limsa vaihtunut light limsaksi, 500g karkkia pienentynyt 50 g:ksi. herkutella pitää, mutta se kohtuus. itselle auttoi että asettelen kaikki mitä aijon syödä valmiiksi pöydälle ja sitten vasta alan syömään. esim iltapala: pari leipää (paljon "systeemejä" päälle, herkullisen näkösiä), teetä, mehua, kaloritonta keittoa, viili ja jälkkäriksi esim. salmiakkirasia. siinä ehkä helpommin tajuaa syömänsä ruuan määrän kuin että hakee aina "vähän jotain pientä" koko illan.

ja älä mene nälkäisenä kauppaan. silloin sortuu ostamaan vaikka koko kaupan tyhjäksi, tai ainakin puolilleen. siirry pienempiin karkkiannoksiin. älä osta jättisäkkejä, vaan esim tikkareita ja pieniä patukoita. minulla ei (onneksi) ole suklaanhimoa vaan olen salmiakkiaddikti. lähes joka päivä on saatava salmiakkia. mutta olen siirtynyt pieniin annoksiin (lakrisal on hyvä, samoin salmiakkirasiat). älä vaadi itseltäsi liian suuria muutoksia kerralla, vaan pikkuhiljaa. nyt kun mietin, on minulla vähentynyt jo karkin syönti kun olen ensin siirtynyt pienempiin annoksiin. tsemppiä!

Yhteistyössä