KILOPINO vk 21

Eipä oo tullut katsottua pidättekö pinoa vielä pystyssä, mutta kohta sieltä alkaa vanhat palailla mammalomilta joten pino henkiin!

Minä en oo painoa nyt tarkkaillut, mutta veikkaampa että se on tuolla 66kg pinnassa (siis jossain vaiheessa oli jo 61kg, mutta pääsin lipsumaan...)
Tyylilajini on vhh/ehkä vähän montignac..

Uusille kertaukseksi että aloitin heinäkuussa 04 ja tavoite oli saada vuodessa -30kg mikä nyt ei sitten kuitenkaan tuu toteutumaan mmotivaation puutoksen takia :ashamed:
Lähtöpaino oli 80kg, pituutta 147cm

Jos nyt kesän aikana saa tuon painon alle 60kg ellei nyt sitten tuo raskautuminen tapahdu mitä on alettu yrittää!

Nyt kuitenkin kilot pinoooooon!
 
Tammikuun alussa olen lähtenyt lukemasta 98,1kg. Eilen vaaka näytti 86,6kg. Mun tahtini on aika hidas mutta olen hyvin tyytyväinen kun edistystä on viime aikoina tapahtunut. Seuraava tavoite on 80kg mutta yritän että se ei jää siihen vaan jaksaisin jatkaa vielä. Mulla on pituutta 170cm. Pyrkimys on ehkä siellä 74-75kg. Luulen että tuon alemmaksi en tule pääsemään. Katsotaan.
 
Ja mulla huomenna tasan kaksi viikkoa laihduttelua pisteillä ja tänään puntari näytti 7 kiloa vähemmän ja mahasta oli hävinnyt senttejä 6!!
Elikkäs kova on tahti mutta se ei haittaa :) Eilen sain vaihdettua 46 housut 42seen :)

Jatketaan samaan malliin :)
 
Ei muutoksia painoon, edelleen 161/77. Paitsi, että nyt on tapahtunut pieni erehdys kun raskautunut kesken kaiken! :/
Muutenkin oli jo jonkin aikaa motivaatio hukassa mut nyt tuli joku ihme paniikki et en ehtinytkään laihduttaan niin paljon kuin halusin. Olisin halunnu edes kerran elämässä kokea "normaalin" raskauden; siis tarkoitan normaalipainoisena. Ja jatkuvuudestakaan en ole niin varma....lapsen siittäjä ei halua pienokaista. Mieli myllertää ja jääkaapilla ramppaaminen alkaa kiihtymään.... :ashamed: :'(
Ja lähtötilanne kertauksen vuoksi minultakin: laihdutus alkoi 2004 maaliskuussa, paino silloin 97kg. Nyt tammikuussa uudella motivaatiolla jatkoin painosta 85kg>77kiloon. Ja tähänköhän sitä sit jäätiin....
Aurinkoisia päiviä muille! Tsemppiä jatkoon!
 
Annulia
-1,3kg =)
Viime viikolla en päässyt ryhmään, joten tämä siis kahdessa viikossa. Nyt paino siis 76kg ja vielä siis 16 kiloa olisi tiputettavaa.
Tsemppiä kaikille!

Vilipille :hug: toivottavasti sinulla on hyvä tukiverkosto.
 
hupsista... unohdin pomppia pinoon....
maanantai aamusti vaaka näytti 76,2

mun lähtö laihiksellelähti viime syksynä jo.... tosin helmikuuhun asti koin yrityksen puutetta... eli helmikuussa sain uuden vaa´an ja sillo se näytti noin 82 eli onhan sitä pudonnu ihan hyvin....
pituutta on 168,5 ja nää vikat kilot lähtee niiiiiiin hankalasti....
nyt on taas olleet ne päivät kk:sta ja sillee eli makean nälkä kasvaa ja rahat ei oo riittäny täl hetkel uusiin kromikapseleihin..... että katotaan kuinka käy :D :D
tavoite siis oli 75,5kg toukokuun puoleen väliin joka ei siis toteutunut....
 
Jee -300g!
On tullu pikkuruisia lipsahduksia muttei mitään vakavaa. Lenkit on meinannu jäädä mutta olen ne sit kuiteskin viimestään illalla suorittanu :) Eilen vedin lenkkini juoksuksi ja tein vuosien ennätyksen :) jaksoin ihan kummasti kun sananmukasesti taistelin verenmaku suussa että vielä hiukan ja vielä hiukan...jne. Upee olo oli illalla :wave:
 
Tintti1010
tervehdys susu79 ja kaikki muutkin!!! :) Täällä tosiaan aletaan palailla mammalomalta; tyttö syntyi 12.5.05 painoa 3415g ja pituutta 51 cm! raskauden aikaan tuli painoa kymmenisen kiloa josta kaksi vielä jälellä! (loppuajoista tuli vissiin 5kg parissa viikossa kun olin niin turvoksissa joten siksi ovatkin lähteneet nyt niin hyvin!)
Laihdutusta en ole vielä aloittanut, mutta ensi maanataina hyppään puntariin ja rupean seurailemaan painoa! tarkotus ei ole aloittaa mitään laihdutusta tyyliin painonvartijat vaan syön aivan normaalisti ja herkut jätän viikonloppuun, koska imetän! (imetystukilistan sivuilla sanottiin, että puolen kilon pudotus viikossa on sopiva, ettei läskeihin kertyneet myrkyt mee maitoon...) katsotaan jatkaako paino laskusuuntaa vai ei... :)
täällä siis takasin vajaan vuoden tauon jälkeen!!! :D
 

Yhteistyössä