Vau! Millaisen ajan sisällä olet noin paljon saanut pudotettua? Itse olen saanut kuusi kiloa tämän vuoden puolella miinusta, välillä on mennyt parikin viikkoa "hunningolla" ja sitten palattu ruotuun. Tänään nyt olisi taas sellainen ruotuun palaamisen päivä. Eli 73 Kg pitäisi lähtee alaspäin.Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 09:09 Taru kirjoitti:Lupaukseni mukaan laitan painoni nyt myös tänne.
Viikon saldo -1kg
Kokonaispudotus nyt siis -11kg
Aloitin tosissani painon pudotuksen 7.2 eli viikkoja nyt takana 10.Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 10:02 Bandalai kirjoitti:\Vau! Millaisen ajan sisällä olet noin paljon saanut pudotettua? Itse olen saanut kuusi kiloa tämän vuoden puolella miinusta, välillä on mennyt parikin viikkoa "hunningolla" ja sitten palattu ruotuun. Tänään nyt olisi taas sellainen ruotuun palaamisen päivä. Eli 73 Kg pitäisi lähtee alaspäin.Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 09:09 Taru kirjoitti:Lupaukseni mukaan laitan painoni nyt myös tänne.
Viikon saldo -1kg
B)
Hienoa, tsemppiä!Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 10:09 Taru kirjoitti:\Aloitin tosissani painon pudotuksen 7.2 eli viikkoja nyt takana 10.Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 10:02 Bandalai kirjoitti:\Vau! Millaisen ajan sisällä olet noin paljon saanut pudotettua? Itse olen saanut kuusi kiloa tämän vuoden puolella miinusta, välillä on mennyt parikin viikkoa "hunningolla" ja sitten palattu ruotuun. Tänään nyt olisi taas sellainen ruotuun palaamisen päivä. Eli 73 Kg pitäisi lähtee alaspäin.Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 09:09 Taru kirjoitti:Lupaukseni mukaan laitan painoni nyt myös tänne.
Viikon saldo -1kg
B)
Noita repsahduksia sattuu minullakin mutta takaisin ruotuun parin päivän sisällä :headwall:
Minulla tuo alkupaino niin hurja kun 103 kg joten paino putoaakin alussa nopeammin :ashamed:
moikka!!! Ai olette nyt päättäneet ruveta sitä kolmatta hankkimaan?!!! Onnea aivan hirveästi!!! :flower: :hug: Toivotaan että pian tärppää ja kaikki sujuu muutenkin hyvin!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 11:02 SuSu79 kirjoitti:Heipä hei! Ei oo paino tippunut, edelleen 62,6kg kuten kuukausi sitten...
No, eiköhän tämä tästä! Nyt alamme lisääntymispuuhia harrastamaan ja tarkoitus olisi jatkaa hyvähiilarista diettiä läpi raskausajan!
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 11:02 SuSu79 kirjoitti:Wau, onnea yritykseen :heart: