KILOPINO NRO 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja nikittä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihduttaja nikittä

Vieras
Ei nyt hei pudoteta tätä kilopinoo vaa painoo jookosta? :D
Mun täytyy myöntää et mulla on menny koko alotus ihan pyllylleen,mutta mutta!Tänään alotan taas tarkkaan pisteiden laskun,jatkan taas lenkkeilyy ku en enää oo nii kipee ja pakkasetkin on hellittänyt.Illalla poljen uudella kuntopyörälläni ja huomenna meen tutustumaan Elixiaan!Eli alotan nyt kerrassaan alusta,painokin oli noussu...
Nyt siis lähtöpainoni on 77,6 eli reilun kilon verran enempi ku kk sitten :headwall: mä oon siis vaan lihottanut ku te muut ootte laihduttanut :ashamed:

-700gr eli yhteesä 3,7kg kahessa viikossa :attn: :D tosi onnellinen ja hyvä tästä jatkaa. 5kg oli eka tavote ja kuhan se saavutetaan niin sitte pari lisää ja sitte jää vielä muutama joita ei ehkä niin pakko saada pois. 10kg siis kaikenkaikkiaan siihen mitä olin ennen lapsia.

Minä kevyenä kiloon pompin.... siis mieli kevyenä oli nimittäin painoa pudonnut 1,2kg.Nyt on paino 73,1. On se vaan uskomaton tunne kun saa housut jotka on ollu liian pienet niin päällensä. Koko päivän oli hyvä mieli. Vaikka viime viikko meni vähemmällä liikunnalla ja koko viikonloppu tuli herkuteltua niin silti nuin upee tulos :D vaikka tässä vähän itseäni kehuskelen niin älkää suuttuko mulle oon vaan niin mielissään. Ei näköjään passaa liikaa ajatella laihduttavansa kun saa heti parempia tuloksia. Alku oli mullakin tosi takkuista, jospa se tästä lähtis taas sujumaan kun on jo kaks miinus merkkistä viikkoa takana. Kaikki jotka ei ole vielä ottaneet liikuntaa mukaan laihdutus puuhiinsa niin täältä tulee potku teille persuksiin läts...(tuommoinen äänihän se kuuluu kun läski hytkähtää) Ylös ulos lenkille ei saa jäädä penkille

-1,5kg viime viikosta!! :) Yhteensä pudotusta kahdessa viikossa 2,8kg. Lähtöpaino oli 73.7. Uskaltaskohan toivoa ens viikolla jo kutosella alkavaa lukua :whistle: Tsemppiä kaikille :wave:

minäkin ilmoittaudun mukaan :wave:
Lähtö paino 10.tammikuuta on ollut 77.8 ja ja tänään mittasin niin painoa oli 76.5 että ihan hyvin on lähtenyt.
Tavoite mulla on ainakin 65.

Sitten olisi tarkoitus kokeilla toista lasta. :)
Kuume on kova niin jos se auttais saamaan painoa pois ja PIAN =)

saapiko liittyä, syytä olis... :ashamed:

viikko tarkkailtu syömisiä, tulos -1.4kg.
Hitaasti olis aikomus tulla, kun imetys on vielä vaiheessa mutta suuntana vain alas!
Ja tavoitettahan riittää, -20kg :$

Vastine kilopino nro4:n tilanteeseen.
Painoa lähtenyt -1kg ja paino nyt siis 65,7kg.

Ja liikkumaan en ole vieläkään päässyt. Polvi sittenkin siinä kunnossa, ettei ehkä leikkausta tarvita. Fysioterapeutille kylläkin mentävä ja katottava mitä jatkossa. Mutta nyt jo pärjää ilman särkylääkkeitä. Eli tuo kilo sitten pudotettu tasan päivittäisellä ruokavaliolla.

Tammikuun 9. päivä aloitin ja siitä paino pudonnut 2,1kg. Mä meen luultavasti tuollaista kilo per kuukausi tahtia, joten laihdutuksesta ei ole kyse, vaan painonhallinnasta.
Mulle käy aina näin, kun masennus hellittää, niin kilot alkaa melkein itsestään putoamaan.. (Laihduin vuonna 2003 -20kg, "tekemättä mitään", sit masennuin taas ja kilot tuli takaisin).

Enpä ole taas vaakaan tutustunut, eihän siellä aina viitti ravata!! ;) En usko että suurta muutosta on viime viikkoon tullu, johan mä olen vuoden alusta saanu 3kg400g pois! Lähtöpaino siis 69,9kg, viiko sitten oli 66,5kg. Hitaasti ilmeisesti parempikin kuin kovin nopeasti! Tuosta muuten osa on puhtaasti nesteitä, huomaa ettei sormukset enää purista niin kuin aiemmin.

Alku painoa vuodenvaihteessa täällä 96 kiloa. :ashamed:
2 viikkoa vähähiilihydraattisella ja senkin jälkeen olen tarkkaillut sokereita ja hiilihydraatteja ruoissa. Olen aloittanut sauvakävelyn ja kuntosalilla käynnin... (nyt tauolla, kun kipeänä)
Painoa on nyt n. 89 kg... ja tavoitteena nyt alkuun 80 kg ja mahdollisesti myöhemmin 75 kg.
Että tällästä täällä...

Taas pudotusta vain -200g.. Mutta ehkä hitaasti hyvä tulee? Vielä 5kg pitäisi saada pois ennen kesää. Onneksi aikaa on vielä reilusti. 7km olen alkanut päivittäin kävelemään.

-900g viime viikosta, yhteensä 2,5kg. Ihme sinällään kun tämä viikko on mennyt isännän synttäreitä varten leipoessa ja tottahan siinä on pitänyt "vähän" maistellakin tekeleitään :ashamed:

Heipsistä..olipa mukava huomata, että täällä on taas kilopinoilijoita =) , sillä mä kun rupesin 1.1.2004 laihduttamaan niin me ruvettiin tänne tekemään joka viikko kilopino..onko samoja yhtään mukana enää???
Kun sitten jäin tauolle massua kasvattelemaan niin surukseni huomasin, että kilopinot oli kokonaan hävinneet ja niiden perään täällä huutelinkin kun uudelleen rupesin taas laihduttamaan, mutta kuulin ettei niitä enää tehdä eli onko tää ihjan uus juttu samalla nimellä vaiko sama vanha =) ?!

Heippa! Mulla oln ihan mahtava olo. Olen mitannut kolme viikkoa sitten vyötärön ja rinnan ympärysmitat
ja tänään mittasin uudelleen vyötärö oli kaventunut 12cm ja ja rinnan ympärys 2cm.
painoa on nyt 75.6 eli pudonnut tammikuun 10:s päivän jälkeen 2kg ja 200g!!!

Yhteistyössä