KILOPINO NRO 3!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja nikittä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihduttaja nikittä

Vieras
Elikkäs huomenia!
Mulla meni päi takalistoo sit viimeviikko...ekahan oli tippunut hienosti 1,5 kg sen ruokamyrkytyksen takia,mutta sitten kun taas pystyin syömään ni MÄHÄN SÖIN!!! :headwall: Eli paino olis taas 76,4... :'( :headwall: :headwall: :headwall:

Jospas liittyisin tänne muiden laihislaisten pariin!!
Elikkä uutena vuotena tein laihislupauksen!! ...lähtöpaino oli 65kg ja tavoitteena tiputtaa 10kg (oon tosi lyhyt)!! Tällä hetkellä vaaka näyttää sellasta 63kg, että parii kiloo ois veks :D

Tsemppiä muillekin!! :heart:

Terve kaikki kilopinolaiset!
Tahtoo mukaan! :wave:
Olen jo viime keväänä seuraillut sivusta tätä palstaa ja sitten se vain hävisi jonnekin. Nyt kuitenkin liityn joukkoon mukaan. Liikuntaa lisäsin kuntopyöräilyllä jo ennen vuodenvaihdetta, nyt jo viikon kipeänä eikä liikkumista ole tapahtunut suuntaan jos toiseenkaan. Laihduttelin jo viime keväänä callaneticsin kanssa ja hieman ruokavaliota muutellen terveellisemmäksi. Ne kilot tuli takaisin. Paljon on tapahtunut ikäviä asioita viime vuonna ja kun olen tunnesyöppö niin nehän tulivat takaisin. Kahden lapsen opiskelija äiti olen. Lapset jo sen ikäisiä etten pysty enää raskauteenkaan vetoamaan kilojeni takia. :whistle: Vaikka odotusaikaisia ne läskit kyllä onkin. Pahimmillaan painoin 97kg.
Ekat kilot lähti "helpolla". Varmaan nesteitä enimmäkseen.

Tällä hetkellä painan (äsken puntarilla tarkistin) 83kg. Pituutta minulla on vain 162cm kunhan seison suorassa. Onneksi pakkanen hellitti niin tästä on hyvä jatkaa, pääsee uloskin. Ja lupailimme miehen kanssa eilen että makeita seuraavan kerran vasta perjantaina kun lapsillakin on karkkipäivä. Eilen tuli taas syötyä hyvä suklaapatukka :p :ashamed: Pinoon tulen sen takia että pääsen jakamaan tuntoja kun ahistaa tai painostaa. Tavoite on tällä hetkellä alle 80kg. Viime toukokuussa olinkin jo 77kg mut helpostippa ne tulivat takaisin kun vain lopetti hyvät syömistavat. :headwall: Yksin täällä muuten oltais mutta onneksi on netti käytössä ja täältä palstaillen saa uutta intoa.

En muuten muistanut enää salasanaa. Joten harmaana kirjoittelen toistaiseksi. Terv: Vilipi

Heipä hei!
Enään en ole niin allapäin =) , nyt oli miinusta tullut 700g. Laitetaanpa lukemat näkyviin niin voi sitten täältä tarkastaa kun muisti pätkii... eli 74.7 lapsi huutaa täytyy kiireesti lähteä pelastamaan hänet. Palaillaan paremmalla ajalla.

:wave: Liityn joukkoon!

Tänään aloitin "laihdutuksen". Lainausmerkeissä koska täysimetys päällä, poika 3 kk. Ensiksi jätän ainakin nuo makeat pois ja seuraan mitä syön ja yritän liikkua enemmän.

Kiloja tuli raskauden aikana melkein parikymmentä, nyt kymmenen jäljellä. Pituutta 165 cm, lähtöpaino 57 kg joista pari oli jäänyt edellisestä raskaudesta. Olen ollu aina hoikka ja vanhoihin vaatteisiin pitäis mahtua. Nyt ei toivoakaan.

Nyt siis 65-66 kg (riippuu vuorokauden ajasta milloin punnitsee), tavoite 10 kg pois. Uusi vaaka pitäs käydä ostaa...

Siis noloo... :ashamed: Mä unohdin koko pinon viimeviikolla!! Sorry..

Lenkit on jääny siihen muutamaan kertaan, ei yksinkertaisesti anna aika myöden. Vaakaa meillä ei ole, pääsen kyllä punnitsemaan tarvittaessa. En ole vaakaan astunut, mutta jokunen gramma vaatteiden perusteella on pudonnut. Mutta iltaisin vaivaa ihan omituinen turvotus, maha täynnä kaasua... :whistle: Nooh, on mulle yksi tuttava sanonu että olenkos laihtunut?! Kai sitten edes vähäsen.

Paremmalla onnella eteenpäin, ainakin töissä luvassa niin kiire viikko, et luulis etten ehdi edes syödä!! :D Jos ei sit laihdu ni johan... Ajattelin myös kokeilla uteliaisuuttani tuota Callantinetiksiä jos vaan se kirja löytyy meidän kirjastosta.

juu todellakin olis varmaan aika ostaa uusi vaaka minunkin. Toi mikä mulla nyt on, on äidin vuonna -85 ostama heilurivaaka eli saattaa näyttää jo miten sattuu... :laugh:
Toivottavasti liikaa jos joskus satun sen uuden vaa'an investoimaan. Miksikäs ei kun olen jo sen kuntsikan ostanu vuosi sitten, jumppapallon pari vuotta sitten ja nyt ostin kaks puseroo liian pientä joihin uhkasin mahtua kesällä (ovat siis kesä mallia ja trikoota joka todellakin on riskillä ruma) Miksei siis vaakakauppaan?

Noloo noloo; viikon laihdutustulos on +-0 eli sama 61,1 ku viikko sitten! Syynä kyllä on pojan syntymäpäivät eilen, tuli vedettyä makeaa kinuskikermakakusta lähtien sekä ruokaakin ihan kohtuullinen määrä.. Maha oli nukkumaanmennessä täynnä ja tänään on vatsa kurissut ja yrittänyt vaatia samanlaista määrää sapuskaa kuin eilen mutta olen ollut tiukka ja jatkanut taas dieettiä. Pituus mulla siis 159 cm ja tavoite on 52,8kg, eli tasan 10kg lähtöpainosta.

Jaahas, mä tulen tähän projektiin mukaan :) Tosin vissiin vähän myöhässä, mutta eiköhän se kuitenkin onnistune.
Pituutta on kertynyt 168cm, painoa nyt 73.7. Tavitteena olis ainakin tonne 63:een päästä. Onneks kesään on vielä aikaa :D Tsemppiä kaikille! :wave:

Mä tuun kanssa mukaan!!! Pituus 162 cm ja paino 73.5 kg tänä aamuna. Yritän näin aluksi päästä raskautta edeltäneeseen painoon 69 kg ja sitten seuraava tavoite olisi 60 kg. Imetän vielä pari kertaa päivässä ja otan aika rauhallisesti kunnes lopetan kokonaan imettämisen. Vähemmän herkkuja ja hiilareita, enemmän kasviksia , proteiineja ja liikuntaa (mm callaneticsiä, spinningiä ja kävelylenkkejä). Siinä mun resepti. Ensi viikolla en pääse pinoon mutta kahden viikon päästä ilmoitellaan taas.
Kivaa. Oon ihan innostunut tästä. :)

Ei muutosta viime viikkoon, samaa 71kg näyttää edelleen, mut en masennu. Olen vähähiilarisella, pari kiloa on vuoden alusta lähtenyt, mut senttejä enemmän, kun vaatteet eivät kiristä enää. Tavoite -13kg vielä..Liikuntaa pitäisi jotain aloitella, se kun on ihan nollassa..
Mutta ens viikolla toivottavasti on parempaa kerrottavaa.

moikka!mulla on ihan kivasti lähteny paino tippumaan!kaks viikkoa olen nyt pisteillyt painonvartijoiden pisteilla ja ekana viikkona lahti puoltoista kiloa ja toisena viikkona kilo eli lahtöpaino oli 75 kg ja nyt 72,5 kg!!!!jess! :wave:

Pakko päästä hetimiten kertomaan, kävin vaakassa... Lähtöpainohan oli siis 69,9kg ja nyt kävin synttäreiden herkkupöydästä suoraan vaakalla ja meinasin pyörtyä!! 67,5 se näytti, vatta täynnä herkkuja!!! JESH!!!! :D Mä vielä näille lopuillekkin kiloille näytän! :kieh:

Yhteistyössä