KILOPINO 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gerda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gerda

Jäsen
11.09.2006
467
0
16
Uutta kilopinoa. Mites teidän uudet lukemat??

Itsellä tuota latua eteenpäin.

tammikuussa +2kg
vk1 65,0 * vk2 65 ,0 * vk3 66,9 * vk4 66,2 * vk5 67,0
helmikuussa -2,4kg
vk6 68,0 * vk7 67,0 * vk8 66,1 * vk9 65,6
maaliskuussa
vk 10 66,1 * vk11 66,0

Että miinus 100g. Paino kyl nousee loppu viikosta. Tuli nimittäin katottua leffoja ja herkuteltua koko vkl. Ja kun ei liikkumaan päässyt kun kipeenä olen. Ahdistaa turvotus. Ja kyllä se alkaa tuntumaan, että motivaatio loppuis, jos tää rehkiminen ei sitä lihomista estäisi. Vaikkei paino sitten putoakaan. Uus stepperi pitäis hommata, en vaan meinaa mistään löytää mini twist stepperiä. *huoh*

Liikunnat vk10 * 925kcal
ma: 20min punttitreeni 150kcal
ti: 80min kävely 465kcal + 20min punttitreeni 120kcal
pe: 30min kävely 190kcal

Liikunta vk11
ma: 65min kävely 375kcal
ti: 50min kävely 280kcal
ke: 30min stepperi + punttitreeni 250kcal
to: 70min kävely 400kcal
pe: 90min kävely 550kcal

(perjantain aamupaino oli 65,3 :D kattoo taas tiistaina minne lie noussut)<br><br>

Mä en kyllä muista kuukausittain paljonko milloinkin pudonnut, mut tammikuun alusta viimeviikkoon pudotusta -7kg.

Liikuntana lähinnä stepperi ja kuntopiiri.. =)

Tammikuussa paino oli n. 73kg, toissa viikolla 69,7kg ja viime viikolla 70,2kg. Tänään vaaka näytti 68,3kg, mutta eipä siinä mitään hurraamista ole.. Olen nimittäin ollut monta päivää kovassa kuumeessa ja oksennustaudissa. Paino siis tulee takaisin, kun pystyy syömään paremmin.

Heips!

Ei meinaa mulla millään lähteä alkuun tämä pudotus, noh keskiviikkona sitten näkee onko mitään tapahtunut. Siis huomenna! :o Vaikka ruokailut on menny ihan mässäilyksi niin olihan tauti sunnuntain ja maanantain! Sain kauhean reaktion kun mies soitti ja kertoi huonoja uutisia. Menin niin paniikkiin et reagoin mahalla. Sitä sitten jatkui kunnes tuntui et en uskalla enää laittaa mitään suuhun kun tulee kuitenkin heti läpi. Tänään on jo sitten pystynyt syömään.

On se jännä juttu, kun viikon olin äidin ruokapatojen ääressä niin nyt mieli tekee salaatteja ja keittoja ja muutakin terveellisempää. Siis ihme homma.

Liikuntalajina mulla on nyt kotiin päästyä ollut kävely vaunujen kanssa. Ei mitään mahotonta vauhtia mutta otan sellasen vauhdin et jaksan sit toista tuntia. Kun muistais välillä vaan juodakin, meinaa nilkat turpoilla samaan malliin ku odotusaikanakin.

Mutta nukkumaan! Hyvä mieli niin jaksaa paremmin

Vilipi

Tuli tuosta mieleen, että vilipillä kun alkoi tehdä mieli salaattia jne. niin katsoppa tuolta linkistähttp://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=712575 - siellä on kohta, jossa "painonhallinnan uudet tuulet" huomauttaa samasta asiasta - pitää kuunnella mitä keho sanoo ja pyytää. =) Eipä tuo aihe sinällään täällä ketään ole kiinnostanut, mutta itselle se antoi paljon miettimisen aihetta.

Itellä ei tuo paino laske. Lopetin kaloreiden laskemisen toistaiseksi. Ei oikein ole fiilistä. Ajattelin paikkareiden pisteitä (niillä saan tosin syödä vielä vähemmän, kuin kalorilaskuri.fi mukaan). Toisaalta voisin palata siihen tyyliin, millä yleensäkin ne kilot pudonneet multa (masennuksen väistyttyä). Eli kilo kuussa, lähtee kun lisään arkiaktiivisuutta, teen jonkin verran treeniä. Käyn ulkona nauttimassa kevään tulosta ja syön tosiaan mitä keho vaatii.

Aurinkoisia päiviä näin keskellä viikkoa.<br><br>

Hei!

Motivaatio-ongelmaa on täälläkin. Painossa ei ole tapahtunut muutosta mihkään päin, menkat alkoi ja ruoka on sieltä epäterveellisemmästä päästä.

Siis meille on viikon aikana sattunut ja tapahtunut. Mies pahoinpideltiin eli suomeks sai turpaan viikko sitten, ja syyttä suotta, keskiviikkona löytyi vuotava vesiputki ja hometta seinien välistä ja sitten vielä muutto rempan alta pois ja menkat. Kaikki samalle viikolle, ja kouluhommat painaa päälle. Ahistaa! \|O

No joo, on vissiin niin alussa tää laihis homma et ei oikein kestä tällaisia elämänmuutoksia. Tosiaan, ruoka ei ole ollu mitään laihis ruokaa, en ole kyllä voinut oikein syödäkään, maha turpoaa lähes välittömästi sen näköiseksi kuin olisin potkupallon nielaissu. Tuntuu et koko ajan vain pienempiä määriä tarvii syödä :o Voiskohan tuo turpoaminen olla siihen syynä? Kun mittailin mittanauhalla niin 5cm on tullu leveyttä lisää ympärystään. viikossa. Vai osaisko joku sanoa miten erottaa liiallisen hiivan elimistöstään? Onko se valkoinen kieli merkki siitä vai voiko olla jokin muukin merkki? Pitääpä melkein alkaa ihan googlettamaan.

Liikuntaa taidan harrastaa tänään, lasten kans päiväksi ulos niin eiköhän ala tuo pääkoppakin selvittämään näitä ajatuksia. Ensi viikolla taas tavataan!

Vilipi

Yhteistyössä