KILOPINO 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gerda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gerda

Jäsen
11.09.2006
467
0
16
Uutta kilopinoa. Mites teidän uudet lukemat ja viime viikon liikunnat?

Itsellä tuota latua eteenpäin.

tammikuussa +2kg
vk1 65,0 * vk2 65 ,0 * vk3 66,9 * vk4 66,2 * vk5 67,0
helmikuussa -2,4kg
vk6 68,0 * vk7 67,0 * vk8 66,1 * vk9 65,6
maaliskuussa
vk 10
ma 66,1 * ti 66,1 * ke 66,0

Eli plussattua taitaa tulla kilojen suhteen. Juuh +500g. Jossain mennään edelleen siis vikaan. No kaippa ne uudet ruokailu tottumukset ja liikunta tavat sieltä pikkuhiljaa löytyy. Ja jos vaikka tuloksiakin tulisi (kilojen karistuksen muodossakin).

Liikuntaa vk9: 275min * 1630kcal
ma: 65min kävely 375kcal
ti: 20min kävely 120kcal
ke: 45min stepper 325kcal
pe: 45min kävely 265kcal
la: 100min kävely 600kcal

Liikuntaa vk10:
ma: 20min punttitreeni 150kcal
ti: 80min kävely 465kcal + 20min punttitreeni 120kcal<br><br>

Viime viikolla saldoksi tuli -400g, paino viime vkolla keikkui 55-55,4 kg:ssa. Tänä aamuna paino oli 54,6. Viime viikolla kävin ma aerobicissa, ti core-kehonhallintatunnilla, ke pilateksessa, to spinningissä ja coressa,pe tein reilun tunnin saliohjelman ja vielä la spinningissä. Aika tiukka liikuntaviikko siis oli, mutta tuli tulostakin :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 14:42 Asennekysymys kirjoitti:
Aika tiukka liikuntaviikko siis oli, mutta tuli tulostakin :)

Mulla taas tahtoo kovin tiukka liikunta nostaa painoa hetkellisesti. Jos mun lihakset kipeytyy oikein kunnolla, kuten viime viikon pumpissa, niin voin varautua jopa reilun kg painonnousuun, joka häviää samalla kun lihaskipu (siis ihan sellainen terve kipu, ett jotain on tehty). Ja siihen voi mennä monta päivää.

Mä on tuota pohtinut, että miksi moinen enkä muuta syytä keksi kuin se, että raskas lihastreeni kerryttää mulla johonkin nestettä. Näkyvästi en turpoa, housut tms. ei kiristä, en tunne oloa turvonneeksi ja kaikin puolin on toimiva olo pl. portaiden laskeutuminen tuntuu reisissä ;) Mut tää tulee tosiaan vaan painoharjoittelun yhteydessä, ei mulla steppien tai spinnien jälkeen oo mitään ongelmaa.

Tän oman "oireiluni" johdosta en aina jaksa innostua pohtimaan, nostaako liikunta painoa ja kerryttääkö nestettä. Mulla ainakin tekee ;) <br><br>

Olen kans pannut merkille, että jos kovan tunnin jälkeen on pakat pari päivää kipeinä, niin paino on noussut. Joten neste nostattaa painoa, ja kun olo tila kohentuu, viisarit puntarissa laskee..
Nyt on pieni huilitauko ohjelmassa, sillä kova työviikko vaati veronsa ja pumppu rupes käymään kierroksilla: stressin oireet :'(

Hei!

Mulla taitaa olla roimasti enemmän pudotettavaa kuin teillä muilla. Nooh, huomenna sitten saan tietää miten on täällä käynyt kun on äidin lihapatojen ääreen päässy, viime perjantaista asti jo nauttinut :ashamed:

Huomenna on kuitenkin jälkitarkastus ja sitten varmaan tulee käytyä kunnon puntarilla. Jännittää, mut on kyllä tullu liikuttuakin tai oikeastaan enemmänkin ulkoiltua. Ja uni on maistunut, joten se on kyllä vienyt ison osan päivästä pois, ettei ole ehtiny syömään niiiiin montaa tuntia vuorokaudessa! :laugh: Harmillista mut äitillä on kyllä liikaa houkutuksia täällä tarjolla...

Tosta ulkoilusta, niin ollaan niin maalla ettei täälä ole mitään kevyen liikenteen väyliä joissa vois lenkkeillä. Otin sitten lumikengät ja lähdin metsään niillä. Olihan mahtavaa. Kävin niin kaukana ettei kuulunut enää mitään ääniä mistään ja palasin takaisin. Aivan mahtavaa oli, jaksoi vauvan itkujakin paljon paremmin.

Kutsu kuuluu, vauvalla nälkä!

Vilipi

Tällä viikolla ollaan käyty ahkerasti muksun kanssa vaunuilemassa. Semmosia vähän vajaa parin tunnin lenkkejä. =) Vaikka kelitkin on olleet mitä olleet. Ruokapuolella olen ottanut turhan suuria annoksia.... Semmosia kuulumisia tänne.

Miten muilla?

Heips!

Kylllä on tämä viikko menny ihan höpöksi. Edelleen nautin äitin ruuista ja olo on sen mukainen. Paino ei ole vielä (!) noussu mut turvottaa mahaa, pullaa ja muuta sokeria on tullut nautittua joka päivälle. Siis olen pitkästä aikaa jopa röyhtäissy ruuan päälle :o Jotain on siis ruokavaliossa pahasti väärin. Toivottavasti huomenna pääsen ruotuun kun on paluu kotiin.

HEi muuten, sanotteko te muut et houkutukset vai kiusaukset? Mie olen yrittänyt pähkäillä et onkohan niillä mitään eroa? Paitsi yhtäläinen huono omatunto :laugh:

Mie olen tällä viikolla harrastanut kaikkea muuta paitsi kävelyä. Ollaan kelkkailtu ja pilkitty ja mie olen niitä lumikenkiä kokeillu harva se päivä. No ei nuo oikeestaan ole liikuntaa, mut ulkoilua kumminkin. On muuten näin 2kk synnytyksen jälkeen hirveää huomata kuinka huonossa jamassa lantionpohjalihakset on, kävi ilmi kun mentiin kelkkareitillä aika haipakkaa. Tai siis tuleehan siinä ainakin hiki kun sitä kelkkaa repii sieltä umpisesta! :kieh: Ja ihanan nuoskaista lunta on piha täynnä, ollaan jo saatu rakennettua aika isokin lumilinnake lasten kanssa. Mahtavaa olla ulkona!

Ja niin, jälkitarkastuksessa puntari näytti sen 85kg et ei muutosta suuntaan jos toiseenkaan, ihan ok kun ajattelee et toi oli lähtöpaino ennen raskautta. Mut uusin purjein taas tänään laihis jatkuu, mun ei kyllä auta odottaa aina maanantaita :kieh: :whistle:

Vilipi

Yhteistyössä