kiloille kyytiä!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1968
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

1968

Vieras
Mies on pistetty pihalle,lapset 16 ja 10v sekä 10kk,ja minä hulluna treenaan itseäni kesäkuntoon! Etteivät lähde kilot itsestään niinkuin nuorena tyttönä,ei todellakaan! Mut ei hätiä,tavoite on asetettu ja sinne päästään.Olen ikäni ollut hyvin pieni, nyt sitten tiedän millaista on elellä "isona tyttönä" =) =) Onko sinulla sama meininki? Pitäisi mahtua miniin vielä tänä kesänä? Aika turhamaista loppujen lopuksi, lapsetkin ovat sitä mieltä että äiti on kivempi pehmeänä kuin kivikovana.. :kieh: Muttakun ÄITI itse ei ole sitä mieltä! Laihis on jo alkanut, kiloja pudonnut, mutta vielä hulluna on matkaa entisiin lukuihin. Lähdetkö mukaan touhuun?Tämä nyt on tän hetkinen päätavoite, muutakin elämää toki vietän ja uusia ystäviä siihen mahtuu. Olen siis 37v täyttänyt juuri,mutta kuulemma EI USKOISI =)

osoite on anne.wackstrom@pp.inet.fi

joo itse olen 22vuotias yhden lpsen äiti ja haluan myös kesä kuntoon pian . olen vuoden alusta tiputtanut 5kiloa jo hitaasti mutta varmasti. tässä apua hiukan mikä on minua auttanut www.painoindeksi.net ja tässä maili osoitteeni jos kiinnostaa kirjoitella. opa_opa@suomi24.fi :hug: