Kilo lisää joka kuussa!

Mulla löytyi pieniä kystia huhtikuun lopulla ja sain hoidoksi e -pillerit oireita lievittämään. Imetyksen olin lopettanut marraskuussa, kun vauva oli 1v1kk. Kiloja alkoi kertyä melkeinpä kilo kuussa. Nyt joulukuussa, kun pilsujen aloittamisesta on kulunut noin 8kk kiloja on tullut 7. Nyt loppui viimeinen laatta, enkä uutta osta. Nyt loppuu tämä lihoaminen. Vai voiko tämä johtua e -pillereistä vaiko kystista, eli hormoonihäiriöstä??? Lihonko nyt pillereiden lopettamisen, hormoneiden käynnistymisen takia? Mä vaan paisun ja paisun. Please, vinkkejä tarvitsen. Onko kellään mitään yhtään vastaavaa ollut? Tahtoo takaisin omiin vaatteisiin ja kystattomaksi!!!
 
Pillerit sinäänsä ei minun tietääkseni lisää painoa,mutta pillerit lisäävät ruokahalua.

Itse kun joskus muinoin aloitin pillerit niin tuntu et koko ajan piti jotain napostella.Olisko sinun kohdalla näin käynyt,mutta toki voi johtua jostain muustakin.
 
Joo, olen kuullut samaa... voihan se olla. Olin kyllä Painonvartioden pisteilläkin pari viikkoa, mutta paino vaan jatkoi kasvuaan. Olisi varmaan pitänyt olla kauemmin. Ei tässä mitkään selitykset auta, on otettava itseään niskasta vain kiinni. Huomenna mä en syö "mitään"!!! :( Kunpa mies tukisi edes hiukan, eikä vaan haukkuisi, kuitenkin olen ihan nomaali -painoindeksissä :ashamed:
 

Yhteistyössä