kiitti riitti, mun röökilakko loppuu aivan juuri!!!!!!

saakeli ku pienintäkään kunnioitusta, minä teen herralle kaiken nenän eteen ja saan kuulla olevani ärsyttävä.
ei väkisin.
sanoin et meen just tupakalle ku alkaa kiehuttaa, ni tää nauraa ylimielisesti et senkus meet jos mieles tekee.

|O |O |O |O |O |O |O |O

sorruin jo syömään herkkuleipiä vitutukseen, tekee niin mieli tupakkaa ku ottaa niin kupoliin |O

ja oon muuten tajunnu, et mä oon vitutus-tupakoitsija. tupakointi on ollu mun tapa käydä rauhottumassa ku palaa käämi (mä oon tosi temperamenttinen) ja nyt mulla ei oo mitää korvaavaa tekemistä kun menee hermo |O |O |O

vieras
Mulla mies tokas mun koviin kipuihin että jokainenhen sitä kärsii kivuista joskus, mitä sitä valittamaan. Ja nauraa kun pitelen sormea/kättä pystyssä ja itken edes takaisin kämppää. Vitun mukavaa ja loukkaakin vielä kun sanoo että mitäs oot niin tohelo!

AAARRGGHHHH mä sorrun JOKO läskipopcorneihin läskileipien jälkeen tai sinne tupakalle.
paljon enemmän mä haluan olla hoikka ja ilman näitä jenkkakahvoja kun ilman tupakkaa :kieh:
nyt alkaa todella tahdonvoima loppuun :/

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
AAARRGGHHHH mä sorrun JOKO läskipopcorneihin läskileipien jälkeen tai sinne tupakalle.
paljon enemmän mä haluan olla hoikka ja ilman näitä jenkkakahvoja kun ilman tupakkaa :kieh:
nyt alkaa todella tahdonvoima loppuun :/
EI SAA!!!! |O

Ei ei ja vielä kerran ei. Nyt et saa luovuttaa, syöt vaikka jotain tai meet lenkille mutta et anna periks. En mäkään saa antaa periks nyt ja rueta syömään herkkuja (tosin siitä eestä oon vedelly kilon satsumoita ja aikaa meni vajaa tunti :snotty: ) Oletko kokeillu niitä vieroitus juttuja, purkkaa ym,?

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Ei ei ja vielä kerran ei. Nyt et saa luovuttaa, syöt vaikka jotain tai meet lenkille mutta et anna periks. En mäkään saa antaa periks nyt ja rueta syömään herkkuja (tosin siitä eestä oon vedelly kilon satsumoita ja aikaa meni vajaa tunti :snotty: ) Oletko kokeillu niitä vieroitus juttuja, purkkaa ym,?
joo aiemmin, mulle tuli niistä kaikista (laastari, inhalaattori, purkka) tosi huono olo :x en sit tiedä miks. ja mulle toi purkka ei oikein muutenka sovi ku mul on vähän vinkuraleuat ja ne tulee heti sit niin kipeeks :/
pakko mennä kohta tekee poppareita |O
mut ei ,en sorru ulos.... :kieh:

Kuullostaapa tutulta!
Kuinka kauan oot ollu polttamatta?
Mä lopetin kaks viikkoa sitten, tosin muutama tupakka on tullu poltettua.

Ihan käsittämätöntä se, kuinka hermo vaan menee. Vaikka päätät että ei mene, tämä johtuu vain siitä etten saa tupakkia. Sitten kohtaa raivo sisällä on jotain käsittämätöntä.
Nuo muutamat, mitkä polttanu olen, on ollu just pahimpaan v*tutukseen. Mua se on jotenki auttanu eteenpäin. Olen antanu ittelleni ne anteeks ja kattonu taas eteenpäin.

ja oon muuten tajunnu, et mä oon vitutus-tupakoitsija. tupakointi on ollu mun tapa käydä rauhottumassa ku palaa käämi (mä oon tosi temperamenttinen) ja nyt mulla ei oo mitää korvaavaa tekemistä kun menee hermo
Miun on kyllä pakko häpeäkseni peesata tätä. Itse en pystynyt lopettamaan, en edes kunnolla miettimään asiaa. Sie oot miusta jo ihan kurko kun oot päässy tähänkin asti, rispektii :D

saakeli ku pienintäkään kunnioitusta, minä teen herralle kaiken nenän eteen ja saan kuulla olevani ärsyttävä.
ei väkisin.
sanoin et meen just tupakalle ku alkaa kiehuttaa, ni tää nauraa ylimielisesti et senkus meet jos mieles tekee.

|O |O |O |O |O |O |O |O

sorruin jo syömään herkkuleipiä vitutukseen, tekee niin mieli tupakkaa ku ottaa niin kupoliin |O

ja oon muuten tajunnu, et mä oon vitutus-tupakoitsija. tupakointi on ollu mun tapa käydä rauhottumassa ku palaa käämi (mä oon tosi temperamenttinen) ja nyt mulla ei oo mitää korvaavaa tekemistä kun menee hermo |O |O |O
Surkeaa jos näin on...
Joka päivä keksii todella monta syytä retkahtaa, koska aivot ovat tupakan vallassa...
Ole fiksu ja jätä käymättä vaikka kuinka vituttaisi...
Tupakasta ei pääse eroon polttamalla...

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:
ei väkisin.

|O |O |O |O |O |O |O |O

Surkeaa jos näin on...
Joka päivä keksii todella monta syytä retkahtaa, koska aivot ovat tupakan vallassa...
Ole fiksu ja jätä käymättä vaikka kuinka vituttaisi...
Tupakasta ei pääse eroon polttamalla...
Täyspeesi!

Itekkin joutunut (kahteen kertaan) lopettamaan, tosin masussa ollut hyvä motivaattori :D
Mut ekan jälkeen ratkesin uudelleen, tyhmä kun olin mut tokan jälkeen en, en vaikka kuinka ois mieli tehny.
Nyt taitaa olla jo yli 1½v. polttamatta.

Hirmusti tsemppiä!

Ja hei,mie olin kans semmoinen että tupakalle oli päästävä jos oikeen veetutti..+etenkin sillon kun olin viihteellä..
Mies polttaa edelleen,et ei ollu helppoo miullakaan mut jos mie onnistuin niin hemmetti onnistut siekin!

hmm...
Vähemmän hauska huomata, että ap sopii niin täydellisesti normitupakoitsijan profiiliin... Tee tyttö nyt ihmeessä elämänmuutos, sauhuttelun sekä luonteesi osalta. Jokainen oppii käyttäytymään ja hillitsemään itseään, jos tosissaan haluaa. Ja jokainen pystyy olemaan erossa tupakasta, jos tosissaan haluaa. Täydellinen elämänmuutos on tehokkain. Et tahdo olla kohta kuin joku BB -Maria!!!!

Kyl se siitä tasaantuu kun jaksaa oottaa.
Ite kun jätin tupakoinnin, niin en todellakaan aatellu ettÄ "nyt mä lopetan ja heitän kaikki tupakat roskiin enkä ees kato röökihyllyä kapuassa". Monta kertaa noin aatellu ja lakot/lopettamiset kestäneet maksimissaan puolpäivää :ashamed: Viimeks aattelin et jos tekee mieli niin paljon tupakkaa etten yksinkertasesti kestä niin senkun meen polttaan sitten. Ei menny kauaa kun ei tullu enää tilanteita (vitutuksia yms). Viime tupakasta on aikaa nyt 4 vuotta.

hmm...
Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:
Tee tyttö nyt ihmeessä elämänmuutos luonteesi osalta.
ja kuinkahan tämä tapahtuu? :whistle: :snotty:

tänään edessä todellinen koetinkivi: meen mun kaverilla käymään ja se tupakoi...... :whistle:
Minä oon ainakin hillinnyt kiivasta luonnettani aloittamalla joogaamisen. Myös urheilu, ja ajatustavan muuttaminen siten, että miettii mielessään ansaitsevansa parempaa kun johonkin hölmöön konfliktiin mukaanlähtö, auttaa. Hemmottele itseäsi, rakasta itseäsi niin paljon, että haluat tehdä elämästäsi mielekkäämpää. Kun kiivastelu kuitenkin karsii sitä mielekkyyttä...!

Yhteistyössä