Kiitoskorteista

  • Viestiketjun aloittaja miten
  • Ensimmäinen viesti
miten
Meidät on siis vihitty syyskuussa ja nyt ajattelin kiittää joulukorttien yhteydessä kaikkia meitä muistaneita (ei ollut isot häät, sellaiset pienet kotihäät).
Pitääkö tehdä erillinen kiitoskortti vai voinko vaan kirjoittaa joulukorttiin kiitoksen muistamisesta?
 
ap
näin mä vähän ajattelin... meistä ei vaan ole kauheasti kuvia..... siis missä oltaisiin kahdestaan. Voiko sellaisen kuvan laittaa jossa ollaan koko perhe (mies, minä ja poika) ?
 
vieras
kiitä ihan vaan joulukortissa kun yleensähän ne kuvalliset kiitoskortit lentää nopeesti roskiin ja tulee vaan sulle kalliiksi, lähisukulaiset tietty asia erikseen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Mikä ettei. Tehän olette perhe, vaikkakin vanhemmat ovat astuneet avioliiton satamaan. Koko perhe kuvassa on minusta oikein hyvä.
niin, koska meidät vihittiinkin vain oman perheen kesken eli siis minä, mies ja poika. Todistajatkin olivat ulkopuolisia. Sitten oli ns. kahvitukset seuraavana päivänä
 
Mä olen itse mun vanhempien hääkuvassa (joka siis otettu ihan kuvaamossa 80-luvun alussa) mukana, jolloin olen reilun vuoden ikäinen ja kaikkien mielestä se on ollut ihan itsestään selvää että olen siinä kuvassa mukana. Jokaisen kiitoskortit on erilaisia ja oman näköisiä!! :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Mä olen itse mun vanhempien hääkuvassa (joka siis otettu ihan kuvaamossa 80-luvun alussa) mukana, jolloin olen reilun vuoden ikäinen ja kaikkien mielestä se on ollut ihan itsestään selvää että olen siinä kuvassa mukana. Jokaisen kiitoskortit on erilaisia ja oman näköisiä!! :)
näin mäkin sitten teen :) Kiitos vastauksista :)
 

Yhteistyössä