Kiitos vielä kerran palstalaisille BONA-koodiavusta, JOULUPUU-keräykseen lahjoitettavat DVD:t saapuivat tänään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Eli muutama palstalainen antoi minulle BONA-koodeja joiden avulla saatiin kasaan 300 pistettä Bona-kampanjassa ja näin ollen 3 DVD:tä.

Tarkoituksena oli lahjoittaa DVD:t JOULUPUU-keräykseen ja nyt päästään tosiaan tuumasta toimeen, sillä posti toi DVD:t tänään perille. Illalla paketoin ne ja huomenna toimitan ne Joulupuulle.

Kiitos Teille avusta!

Missä Turussa on Joulupuu? Saako sinne viedä mitä vaan lahjaa paketissa? Pitääkö olla ikä, sukupuoli tms. paketin päällä? :) olis kiva lahjoittaa jotain :)

Turussa ei ole.

Keräyspaikat on täällä:
Toteuttavat kamarit - SNKK ry / JCI Finland

Eli keräyspaikoilla on joulukuusi, jonka oksilla roikkuu lappu jossa lukee lapsen sukupuoli ja ikä. Ja sitten otetaan se lappu, käytään ostamassa lapselle lahja, paketoidaan se, liitetään se lappu siihen päälle ja viedään se paketti lappuineen kuuselle :)

[QUOTE="hmm";22613729]pitääkö lahjan olla uusi? käykö hyväkuntoiset pehmot ym?[/QUOTE]

Pitää nimenomaan olla uusi.

Mutta kyllä niille käytetyille pehmoillekin lahjoituspaikan löytää...mä olen meidän leluja ja vaatteita lahjoitellut diakonissatoimistoon.

Yhteistyössä