Kiitos teille<3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitin muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitin muru

Vieras
Te harvat ihanat mammat kiitos <3 Teiltä oon oppinu että ihan pienenki taaperon voi ottaa kotitöihin mukaan ja touhuilla kaikkia yhdessä . Oon aina ajatellu että meiän muksu liian pieni kotitöihin mutta eihän se olekaan niin. :) Harmittaa kun nyt vasta sen tajusin mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan. Harmittaa vaan ku mennyt aika niin paljo hukkaan minkä ois voinu taaperon kans yhdessä viettää. Tästä eteenpäin saa olla mukana <3

Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Kerroppa esimerkkejä, kuinka taapero osallistuu? Täällä "kohta" sama edessä :)

Siis ennen en oo ees tajunnu että taaperonkin voi laittaa vaikka pyykkejä minun kans. :) Otan lapsen viikkaamaan pyykkejä, olen antanut lapselle oman puhtaan luutun millä saa pyyhkiä minun kans pölyjä :) imuroi minun kans, keräilee leluja :) Tiskikoneen tyhjennykseenkin olen ajatellut lapsen ottaa mutta tahto viedä omiin leikkeihin lautaset sun muut :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Kerroppa esimerkkejä, kuinka taapero osallistuu? Täällä "kohta" sama edessä :)

Siis ennen en oo ees tajunnu että taaperonkin voi laittaa vaikka pyykkejä minun kans. :) Otan lapsen viikkaamaan pyykkejä, olen antanut lapselle oman puhtaan luutun millä saa pyyhkiä minun kans pölyjä :) imuroi minun kans, keräilee leluja :) Tiskikoneen tyhjennykseenkin olen ajatellut lapsen ottaa mutta tahto viedä omiin leikkeihin lautaset sun muut :D

Ja leipomiseenkin otan mukaan :) Ja ruoanlaittoon :)

Yhteistyössä