H
hyvämieli
Vieras
Ilmeisesti halusit selkeästi eroon tavaroistasi, hinnoista päätellen. Ja mä satuin onnekkaasti paikalle 
Ostin sulta 3 farkut, kuin uusia a 2,50. Suorat mustat housut, olis voineet olla vielä henkarissa kaupassa, kukaan ei olisi huomannut käytetyiksi. 2 euroa halusit niistä
Kaikissa housuissa se bootcut-leikkaus lahkeessa jonka mä haluan.
Pitkä muodikas villatakki, ja osottautui kotona ihanan lämpimäksi
keinoturkissomistein, 2e jälleen
et alkuperäinen omistaja ole sitä käyttänyt varmaan kertaakaan.
Kiitos myös lukuisista pitkä- ja lyhythihaisista paidoista ja topeista. Olisin voinut ostaa samankuntoisia, muodikkaita vaatteita suoraan kaupasta tosin 10-kertaiseen hintaan!
Eli kiitos sinulle tuntematon
Mun joululahjat on ostettu.
Ps. olisit vielä myynyt toppatakin, se mulla jäi puuttumaan
Sun kirppispaikkasi pengottuani uskon että toppiskin olis varmaan ollut ihan sikahieno.
Ja jätin paikkasi siistiksi, taittelin ne vähäiset vaatteet mitä en sulta ostanut siististi paikoilleen.
Ostin sulta 3 farkut, kuin uusia a 2,50. Suorat mustat housut, olis voineet olla vielä henkarissa kaupassa, kukaan ei olisi huomannut käytetyiksi. 2 euroa halusit niistä
Pitkä muodikas villatakki, ja osottautui kotona ihanan lämpimäksi
Kiitos myös lukuisista pitkä- ja lyhythihaisista paidoista ja topeista. Olisin voinut ostaa samankuntoisia, muodikkaita vaatteita suoraan kaupasta tosin 10-kertaiseen hintaan!
Eli kiitos sinulle tuntematon
Ps. olisit vielä myynyt toppatakin, se mulla jäi puuttumaan
Ja jätin paikkasi siistiksi, taittelin ne vähäiset vaatteet mitä en sulta ostanut siististi paikoilleen.