K
Khimaira
Vieras
[QUOTE="vieras";22726334]Käsittämättömiä vastauksia! Kyllä mä aapeeta symppaan täysillä, koska sain ainakin aloitusviestistä sellaisen kuvan että tällä kanssamatkustajalla oli pelkkää pikkunuhaa pahempi flunssa päällä. Jotenkin Suomessa ollaan niin s*****tanan itsekkäitä tässäkin asiassa, minä minä minä minulla on oikeus minä haluan minä menen. Ihan vaan tiedoksi teille omassa mentaalisessa kuplassanne elävät mamma: esimerkiksi New Yorkin metrossa on ympäri vuoden käynnissä valistuskampanja, jossa opastetaan ihmisiä pysymään poissa julkisista kulkuvälineistä jos he ovat sairaana. Suomessa eletään kuin pellossa, ei mietitä muita yhtään.[/QUOTE]
Olkoon kuka vaan mitä mieltä mutta mä en meinaa ajella taksilla lääkäriasemalle vain siksi etten tartuttaisi muita.
Pelkän hengitysilman kautta tartuttaminen ei ole edes mitenkään kovin todennäköistä, suuremmassa sairastumisvaarassa olet jokaisella kauppareissulla kosketellessasi kärryjä tai esim. painellessasi vaa´an nappeja
Olkoon kuka vaan mitä mieltä mutta mä en meinaa ajella taksilla lääkäriasemalle vain siksi etten tartuttaisi muita.
Pelkän hengitysilman kautta tartuttaminen ei ole edes mitenkään kovin todennäköistä, suuremmassa sairastumisvaarassa olet jokaisella kauppareissulla kosketellessasi kärryjä tai esim. painellessasi vaa´an nappeja