V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kyllä on2 naamasta touhua , mä sanon ***** nii porukka viiltäis kurkun auki , samaan aikaan haukutaan naapurimaasta tulleet lyttyyn :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kyllä on2 naamasta touhua , mä sanon ***** nii porukka viiltäis kurkun auki , samaan aikaan haukutaan naapurimaasta tulleet lyttyyn :attn:
ÄLÄ SANO *****!!! |O |O
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:No heippa vaan. :wave: Ei tule ikävä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:klikkaat mun nimeä niin profiilisivu aukenee :attn:
siellä on ikä ja jotain ...
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Kiitos teille jotka olette mun puolestani,olette ihania :heart: :heart: :heart: ,mut mä lähden oikeasti!Kun tällä palstalla on monta ilkeitä ihmisiä,kenellä on tylsä elämä ja mun pitäis järjestä oma elämä,hoita parisuhdeja rakenta talo!Tänään on jännä päivä,mennään kuudelta jo sairalaan
mut mä toivon että kaikki menee hyvin! =) Mä laitan teille joskus yv!Ok? :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Kiitos teille jotka olette mun puolestani,olette ihania :heart: :heart: :heart: ,mut mä lähden oikeasti!Kun tällä palstalla on monta ilkeitä ihmisiä,kenellä on tylsä elämä ja mun pitäis järjestä oma elämä,hoita parisuhdeja rakenta talo!Tänään on jännä päivä,mennään kuudelta jo sairalaan
mut mä toivon että kaikki menee hyvin! =) Mä laitan teille joskus yv!Ok? :hug: :hug:
Kiitos!Mä kerron miten on mennyt! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Kiitos teille jotka olette mun puolestani,olette ihania :heart: :heart: :heart: ,mut mä lähden oikeasti!Kun tällä palstalla on monta ilkeitä ihmisiä,kenellä on tylsä elämä ja mun pitäis järjestä oma elämä,hoita parisuhdeja rakenta talo!Tänään on jännä päivä,mennään kuudelta jo sairalaan
Hyvää jatkoa teidän perheelle. käy aina välillä täällä kuitenkin.
Joo just luin!Kiitos teille paljon,mut mä en tänään ehdin vastata teilleAlkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Kiitos teille jotka olette mun puolestani,olette ihania :heart: :heart: :heart: ,mut mä lähden oikeasti!Kun tällä palstalla on monta ilkeitä ihmisiä,kenellä on tylsä elämä ja mun pitäis järjestä oma elämä,hoita parisuhdeja rakenta talo!Tänään on jännä päivä,mennään kuudelta jo sairalaan
huomasitko yv.n? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Joo just luin!Kiitos teille paljon,mut mä en tänään ehdin vastata teilleAlkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Kiitos teille jotka olette mun puolestani,olette ihania :heart: :heart: :heart: ,mut mä lähden oikeasti!Kun tällä palstalla on monta ilkeitä ihmisiä,kenellä on tylsä elämä ja mun pitäis järjestä oma elämä,hoita parisuhdeja rakenta talo!Tänään on jännä päivä,mennään kuudelta jo sairalaan
huomasitko yv.n? :hug:sorry,on vaan kiirettä tänään vähän,mä kirjoitan kun tulemme kotiin sairalaasta!Sä kysyit milloin on leikaus,se on huomenna aamulla ja tänään meitä jo laitetaan sairalaan,kun pitäis otta verekokeita
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Onko teillä sairaalassa tietokoneet, että pystyt sitten sieltä kirjoitteleen tälle palstalle illalla ja huomenna ku ootte sairaalassa.
muistelin vain että viimeksikki roikuit täällä ku lapsellas se patti todettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja täh?:Kuka viitsii vetää herneen nenään nettikeskusteluista? Täällähän voi sanoa ihan mitä vaan! Sorry,mutta en ymmärrä tuollaista herkkänahkaisuutta....
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja täh?:Kuka viitsii vetää herneen nenään nettikeskusteluista? Täällähän voi sanoa ihan mitä vaan! Sorry,mutta en ymmärrä tuollaista herkkänahkaisuutta....
juu jos olisin mä ollut Suomalainen sit se on toinen asia,tän palstalle,mut kun en ole en jaksa enää lukea,mitä jotkut rasistit kirjoitavat!Mut mä siltti olen siitä mieltä,vaikka minkämaalainen ihminen on,hän on siltti sama ihminen kun kaikki muutki