Kiitos seurasta ,mut mä lopetan tämä palstaillu!:((((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pinokkio:
Älä välitä noista harmaista, ovat niin pelkureita etteivät itse uskalla edes mustina kommentoida. Todennäköisesti heillä jotka harmaina haukkuvat on itsellä niin paha olla, etteivät saa mielihyvää eläämäänsä muuten kuin toisia loukkaamalla.
Suotakoon se heille.

Mitä ihmeen väliä/eroa siinä on että kirjottaako harmaana vai mustana???
On mulla musta nikkikin mutta en viitsi kirjautua kun useinkin vaan käväsen äkkiä palstalla.
Eihän niihin rekisteröitymistietoihin tartte oikeita tietojaan kirjottaa,en mä ainakaan kirjottanu ja ip:n saa myös harmailta joten...

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Älä välitä noista harmaista, ovat niin pelkureita etteivät itse uskalla edes mustina kommentoida. Todennäköisesti heillä jotka harmaina haukkuvat on itsellä niin paha olla, etteivät saa mielihyvää eläämäänsä muuten kuin toisia loukkaamalla.
Suotakoon se heille.

On mulla musta nikkikin mutta en viitsi kirjautua kun useinkin vaan käväsen äkkiä palstalla.
Eihän niihin rekisteröitymistietoihin tartte oikeita tietojaan kirjottaa,en mä ainakaan kirjottanu ja ip:n saa myös harmailta joten...
sillä ei todellakaan ole väliä onko musta harmaa vai siltä väliltä. molemmat osaa ihan samanlailla syytää paskaa toisten niskaan

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Suotakoon se heille.

sillä ei todellakaan ole väliä onko musta harmaa vai siltä väliltä. molemmat osaa ihan samanlailla syytää paskaa toisten niskaan

No sitähän minäkin!
Ja silti jotkut valopäät suojautuu ton mustan nikin taakse että "en se minä musta ole vaan noi harmaathan ne aina haukkuu ja kiusaa..."

Ei Milannan nyt lähteä pidä, jää palstalle vaan.
Mutta kaikkien (niin milannan, kuin muiden) kannattaisi miettiä, mitä suustaan päästää, vaikka tää onkin vaan palstailua. Turha täällä on toisia nimitellä tai väheksyä toisten ehkä pieniä ongelmia. Aikuisia tässä kaikki kuitenkin ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
mie en ihmettele yhtään jos saat haukkumisia jos sun kirjotustyyli on aina tuo että kaikki muut kuin sinä on tyhmiä ja läskejä :o

Höhö. Ei Milanna sillai oo sanonu.

no täällä terveisin läski por ja läski lehmä.... milannan nimityksiä musta!

Ja olet ikuisesti katkera? Mutta onko tuo nimitys sitten totta? Vai miksi siitä niin suutut? arvaa miksikä MUSTAT nimitteli minua kerran kun kerroin harmaana jostain intiimivaivasta?

mie en ihmettele yhtään jos saat haukkumisia jos sun kirjotustyyli on aina tuo että kaikki muut kuin sinä on tyhmiä ja läskejä :o

Ja olet ikuisesti katkera? Mutta onko tuo nimitys sitten totta? Vai miksi siitä niin suutut? arvaa miksikä MUSTAT nimitteli minua kerran kun kerroin harmaana jostain intiimivaivasta?

mulle on aivan sama mitä mieltä joku palstalainen on minusta. tarkoitin vain tuolla kommentilla sitä että kyllä milannakin haukkuu palstalla muita eikä vain kaikki milannaa!
mut olkaa toki huoletta. ei tollainen provoilia palstalta lähde!

mulle on aivan sama mitä mieltä joku palstalainen on minusta. tarkoitin vain tuolla kommentilla sitä että kyllä milannakin haukkuu palstalla muita eikä vain kaikki milannaa!

missäköhän hän on haukkunut sinua kun ei pistänyt silmään? osaat sinäkin kyllä tuoda asioita esille hyvinkin kärkkäästi..

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:

missäköhän hän on haukkunut sinua kun ei pistänyt silmään? osaat sinäkin kyllä tuoda asioita esille hyvinkin kärkkäästi..

on varmasti sanonutkin pahasti joskus, en sitä kielläkkään. mutta pointti olikin se, että kaikki täällä hyysää milannaa.. voi sua reppanaa, älä nyt lähde palstalta pois kaikki muut on vajavaisia et sinä!
ja tosiaan. en ymmärrä. jos milanna haluaa jättäytyä palstalta pois niin ok. lähtee sit, eihän täällä ole pakko olla!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Mut miks palstailun lopettamisesta pitää tehä show? eiks voi vaa lopettaa? tai sit ilmoo et lopetan ja hyvää jatkoo..

Sääliä haetaan ja älä mee,jää tänne-viestejä.

milanna on hyvä provoilija. ja kai täällä joidenki mielestä ois liian tylsää jos milanna on veks.
jos ihmisellä on oikeesti joka päivä joku järkyttävä draama elämässään, niin eiköhän silloin kannattaisi hakea apua siihen ihan jostain ammattiauttajalta eikä palstan keittiö psykologeilta?

http://keskustelu.kaksplus.fi/t866737,25

Vastaan nyt ja sitten on asia osaltani kuopattu. Miksi ulkonäön perusteella ylipäänsä pitää haukkua, olen pohtinut tätäkin. Jos me suomalaiset kulttuurissamme pidämme siitä, että pukeutumisemme on tummaa/harmaata, ei se tee meistä mitään hiirulaisia. Hiirulaisena käsitän aran ihmisen, enkä pidä suomalaisia nyt mitenkään arkoina. Jos on itsetunto kunnossa, niin miksipä sitä vielä räikeällä pukeutumisella korostamaan? vieras2 sanoi asian hyvin; kaunis ei ole synonyymi sanalle seksikäs. Mutta joo, jätän osan sanomatta ettei tämä nyt lähde taisteluksi.

Ehkä vedin herneen nekkuun osittain turhaankin. Huono päivä jne tai jotain sinne päin... :D

Kirjoittelihan Melle vielä tämän jälkeen.Ja kuten itsekin kirjoitti tuossa lauseessa "huono päivä jne tai jotain sinne päin..."

Huonoja päiviä on meillä kaikilla ja voi kirjoittaa sen takia jotain ihan muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Mut miks palstailun lopettamisesta pitää tehä show? eiks voi vaa lopettaa? tai sit ilmoo et lopetan ja hyvää jatkoo..

Sääliä haetaan ja älä mee,jää tänne-viestejä.

milanna on hyvä provoilija. ja kai täällä joidenki mielestä ois liian tylsää jos milanna on veks.
jos ihmisellä on oikeesti joka päivä joku järkyttävä draama elämässään, niin eiköhän silloin kannattaisi hakea apua siihen ihan jostain ammattiauttajalta eikä palstan keittiö psykologeilta?

mun mielestä menee samaan kategoriaan tytsin kans...

Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Ehkä Venäläiset eivät vain sovi tänne!Tiedän että olen teijän inhokki!!!! LAINATTU: Hei hiljennäs vähän. Jos joku virolainen M (mikä kirjain?) tulee tänne jauhamaan siitä miten hyvin virolaiset pukeutuu ja miten rumia suomalaiset on, eiköhän vika ole siellä virolaisen päässä! Yksi kaikkia ja kaikki yhtä vastaan vai miten se meni ------> :'( :'( :'( :'( :'( :'( ja nyt lisääksi joku on laitanut mun vanhat aloitukset,missä melle on kirjoitanut! :'( :'( Säälitä :'( ja joku halua sanoa että se on mun vika,miks melle haluisi lopetta palstailun!Vaikka mä en ole KETÄÄN haukunut hirulaiseksi,vain mua kaikki on haukuneet huoraksi :ashamed:

Tuskin nyt sinua syytti.

http://keskustelu.kaksplus.fi/t866290,200

mä en ymmärrä tätä että pitää "näyttävästi" lähteä kun kohta kuitenkin on takas täällä pyörimässä. ajetaanko tällä takaa sitä että muut rupeis sille linjalle että "älä lähde" jne. jos lähtee niin sitten lähtee, heipparallaa. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
mä en ymmärrä tätä että pitää "näyttävästi" lähteä kun kohta kuitenkin on takas täällä pyörimässä. ajetaanko tällä takaa sitä että muut rupeis sille linjalle että "älä lähde" jne. jos lähtee niin sitten lähtee, heipparallaa. :wave:

Niinpä,eiköhän se sitten huomata jos jotain ei näy.

Yhteistyössä