Kiitos Purra

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
🤣

"Perussuomalaisten hurjasta romahduksesta kertoo myös se, että edellisen kuntavaalin ääniharavan Jussi Halla-ahon tämänhetkinen äänimäärä on vain murto-osa vuoden 2021 tuloksesta, joka oli peräti 18 978 ääntä.
Kun ääniä on laskettu 51,5 prosenttia, Helsingin entinen ylivoimainen äänikuningas on saanut yhteensä 3 013 ääntä. Tällä äänimäärällä Halla-aho on joka tapauksessa tulossa valituksi kunnanvaltuustoon"

vierailija
Ehkä Purra nyt ymmärtää, että saksi ja leikkuulauta vitsit ei olleet äänestäjistä hauskoja. Tai tuskin ymmärtää, koska kyseessä on täysi narsisti ja jopa psykopaattisia piirteitä omaava ihmisoletettu.

vierailija
Eikö olekin ihana asia, että Suomessa on ainakin yksi täydellinen ja virheetön nainen tämän palstan miesoletetuille, jotka ovat noin sata vuotta sitten kirjautuneet tälle palstalle.

vierailija
Vaikea sanopa mitä yrität sanoa, ehkä olisi syytä vähentää juomista?
Olen tänään huonosti seurannut uutisia vaali-illan jälkeen. Uutisoitiinko jossain, että Päijänne on kuivunut? Ainakin äsken kraanasta tuli vettä, kun lisätin sitä mustaherukkamehuun. Mehu on sokeritonta, ja lisäsin siihen ruokosokeria.
Alkoholi on myrkkyä, ja aiheuttaa mm. syöpää. Miksi kuvittelet minua tyhmäksi ja terveysasioista täysin tietämättömäksi? Olen valistanut tätä junttikansaa vuosikymmeniä vapaaehtoistyönä nettipalstoilla. Näinkö haluat kiittää hyvän viestin tuojaa? Mene sinäkin häpeämään nurkkaan. Siellä jo jököttää nm Aivansama ja liuta palstan vakio ”mustia”.

vierailija
Olisiko aika siirtää Purra syrjään? Seuraavissa eduskuntavaaleissa persujen kannatus heiluu lukemissa 2-3% tällä menolla.
Koko perussuomalaisuus on tullut matkansa päähän, ei enää nouse. Purra senkun hokee "vilunkipeliä" *ituttaa" ja "mitään ei tehty väärin, jatkamme samalla linjalla" 😅 Voi, jatkakaa, niin kannatus senkun laskee entisestään, mikä on erinomaista!

Yhteistyössä