Kiitos Purra

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Persuissa on ollut jatkuvasti näitä ongelmia, rikollisuutta, rasismia. Vähän väliä joku persu perseilee "kännissä läpällä'" Ja sitten purra vaan silittää heidän päätä ja itse laukoo kaikenmaailman saksi vitsejä. Persujen olisi pitänyt sen Purran rasismikohun jälkeen laittaa Purra sivuun, mutta ei. Enää ei känniläpät ja perseilyt mene läpi millään. Ja Purra uhriutuu komeasti 🤣

vierailija
Persuilla on nyt eväät pitkälti syönyt, näin pitkälle populismi ja packan jauhaminen kantoi. Mutta kun ei enää ole eväitä repussa, niin lopputulos on tämä, ja tulee pahentumaan.

vierailija
Riikka Purra kuittailee äänestäjille – "Jos äänestyslippujen täyttö ei onnistu…"

Purra ei ottanut opikseen, vaan jatkaa entisellä ylimielisellä linjallaan. Se on hyvä, koska se takaa, että persujen kannatus laskee edelleen ja entistä vahvemmin. Hyvä Purra 👍

vierailija
Ehdotat, että vedetään taas juoppoja ja sekopäitä persuihin?
En ehdota. Tulkitsit viestini väärin tahallaan tai tahattomasti.
Tuskin persut vaihtavat puheenjohtajaansa. Toimittajien ja uutisten jutuista olen niin ymmärtänyt. Riikka on täysin juopunut asemastaan Suomen Lady Dominana.
Nahkaruoska viuhuu, ja Erika Vikman on vain kalpea varjo hänen rinnalla. Riikka ottakoon voitonlaulukseen euroviisun Ich komme.

vierailija
Olen tänään huonosti seurannut uutisia vaali-illan jälkeen. Uutisoitiinko jossain, että Päijänne on kuivunut? Ainakin äsken kraanasta tuli vettä, kun lisätin sitä mustaherukkamehuun. Mehu on sokeritonta, ja lisäsin siihen ruokosokeria.
Alkoholi on myrkkyä, ja aiheuttaa mm. syöpää. Miksi kuvittelet minua tyhmäksi ja terveysasioista täysin tietämättömäksi? Olen valistanut tätä junttikansaa vuosikymmeniä vapaaehtoistyönä nettipalstoilla. Näinkö haluat kiittää hyvän viestin tuojaa? Mene sinäkin häpeämään nurkkaan. Siellä jo jököttää nm Aivansama ja liuta palstan vakio ”mustia”.
Ruokosokerilla pilasit marjamehun? Luomusokerista tulee migreeni mut onko se sitä samaa?

Yhteistyössä