Kiitos koulu ja työkkäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mokoa? koulu on päättynyt lauantaina2.6. opet edes ole laittaneet viel numeroita kaikkia siihen mennessä, jos harjoittlu pättyy 1.6, eivät he voi laittaa että se on suoritettu ennkuin olen harjoittelun tehnyt, jos vaikka tulee ylläätäviä poissaoloja tia jotakin. opettajilla on 2 viikoa jakson/ koulu loppumisesta aikaa laittaa opintosuoritukset, jolloin ne näkyvätkin vasta aikaisintaan 9 päivä. kuitenkin nää tiedot muka olis pitänyt jo olla aiemmin, viakak toisessa aiemmin lähetetyssaä lapussa lukee KAIKKI ne päivät joihin mennessä pitää ola opintosuoritteet työkkärillä näkyvissä, ja siinä lukee 30.6. ei opet voi ETUKÄTEEN numeroita antaa työkkärin, ku yhtäkkiä muuttavat päiväyksiä .

olisiko ollut mahdollista käydä siellä työkkärissä ennakkoon ja kertoa, että koulu päättyy 2.6 ja toimitat tarvittavat paperit heti, kun saat ne?

mun mokoa? koulu on päättynyt lauantaina2.6. opet edes ole laittaneet viel numeroita kaikkia siihen mennessä, jos harjoittlu pättyy 1.6, eivät he voi laittaa että se on suoritettu ennkuin olen harjoittelun tehnyt, jos vaikka tulee ylläätäviä poissaoloja tia jotakin. opettajilla on 2 viikoa jakson/ koulu loppumisesta aikaa laittaa opintosuoritukset, jolloin ne näkyvätkin vasta aikaisintaan 9 päivä. kuitenkin nää tiedot muka olis pitänyt jo olla aiemmin, viakak toisessa aiemmin lähetetyssaä lapussa lukee KAIKKI ne päivät joihin mennessä pitää ola opintosuoritteet työkkärillä näkyvissä, ja siinä lukee 30.6. ei opet voi ETUKÄTEEN numeroita antaa työkkärin, ku yhtäkkiä muuttavat päiväyksiä .

Tota, minulle kirjoitettiin koululta Kelaa varten todistus, jossa nälyy, mitä kursseja on kesken ja milloin ne arvostellaan. Ja kelpasi kyllä Kelaan.

[QUOTE="vieras";26414918]Mä en tiedä mitä kaikkea sulle pitäis kertoa, mutta pitää myös itse hakea tietoa asioista.[/QUOTE]

voiko työkkäri noin vain muutta päivämääriä? koulu loppui 2.6 ja samantien olsi pitänyt olla joa antaa numerot, joka on mahdottomus, kun meilä ainkaan ei saa opintosuoritteeseen merkintäää eennkuin kurssi on suoritettu. ETUKÄTEEN ei voi laittaa että harjoittalu on suoritettu, vasta sitten kun se on OIKEASTI tehty. ja sen popintosuoritteenkirjaamiseen menee opeilla aikaa ( oppilaita on muutaman sata) noin 2 viikkoa. Ensin luki että 2-30.6 pitää olla palautettu ja nyt se onkin muuttunyt yhtäkkiä. SOitan vielä huomenna rovnaiemen omaan työkkäriin ja selvitän asian, kouluunkin varmaan pitää soitta jos sielä vielä olisi joku paikalla

[QUOTE="vieras";26414967]Tota, minulle kirjoitettiin koululta Kelaa varten todistus, jossa nälyy, mitä kursseja on kesken ja milloin ne arvostellaan. Ja kelpasi kyllä Kelaan.[/QUOTE]

Pian ap selittää ettei heidän koulussaan ole tuollainen mahdollista.

:popcorn:

[QUOTE="vieras";26414967]Tota, minulle kirjoitettiin koululta Kelaa varten todistus, jossa nälyy, mitä kursseja on kesken ja milloin ne arvostellaan. Ja kelpasi kyllä Kelaan.[/QUOTE]

nyt ei ole kelasta, vaan TYÖKKÄRISTÄ. He antoivat sellaisen virallisen paperin mikä pitä viesä, ei kelpaa pelkkä opintorekisteriote, olen kjo yhden tällaisen vienyt joulun aikaan joten tiedän.

voiko työkkäri noin vain muutta päivämääriä? koulu loppui 2.6 ja samantien olsi pitänyt olla joa antaa numerot, joka on mahdottomus, kun meilä ainkaan ei saa opintosuoritteeseen merkintäää eennkuin kurssi on suoritettu. ETUKÄTEEN ei voi laittaa että harjoittalu on suoritettu, vasta sitten kun se on OIKEASTI tehty. ja sen popintosuoritteenkirjaamiseen menee opeilla aikaa ( oppilaita on muutaman sata) noin 2 viikkoa. Ensin luki että 2-30.6 pitää olla palautettu ja nyt se onkin muuttunyt yhtäkkiä. SOitan vielä huomenna rovnaiemen omaan työkkäriin ja selvitän asian, kouluunkin varmaan pitää soitta jos sielä vielä olisi joku paikalla

Kuule, opintosihteeri tai vastaava kirjoittaa sinulle TODISTUKSEN siitä, että olet suorittanut kurssit, mutta arvosanoja ei vielä näy.

Mä luulin että sulla on kesälläkin koulua ja siksi et voi tehdä töitä.

Mä kun olin työvoimapoliittisessa koulutuksessa, ammattikoulussa, niin meidän piti ilmoittautua työkkärissä työttömiksi aina joulu- ja kesälomilla. Piti viedä todistus työkkäriin.

[QUOTE="vieras";26415010]Mä luulin että sulla on kesälläkin koulua ja siksi et voi tehdä töitä.

Mä kun olin työvoimapoliittisessa koulutuksessa, ammattikoulussa, niin meidän piti ilmoittautua työkkärissä työttömiksi aina joulu- ja kesälomilla. Piti viedä todistus työkkäriin.[/QUOTE]
Mä en opiskele työvoimapoliittisessa koulutuksessa, vaikka sankin työtömyyspäivärahaa, ihna omaehtoista opiskelua se on: Nyt on vain tullut laki että ENINTÄÄN 2 vuota voi opiskella työttömyspäivrahalla.

[QUOTE="vieras";26415014]No kai sinne on puhelinlinja??[/QUOTE]

Mitä se vaikutta, eivät he voi ETUKÄTEEN mitään laittaa että olenko suorittanut harjoittelun vai ei, kyse on kuitenkin 8 opintoviikosta + vielä että onko näyttö suioritettu, eenkuin siitä on todistus että seon suoritettu ja arvosana

Mitä se vaikutta, eivät he voi ETUKÄTEEN mitään laittaa että olenko suorittanut harjoittelun vai ei, kyse on kuitenkin 8 opintoviikosta + vielä että onko näyttö suioritettu, eenkuin siitä on todistus että seon suoritettu ja arvosana

No takuulla riittää koulun todistus aiheesta, vaikka siinä ei olisi arvosanaa. Ja ehkäpä he olisivat neuvoneet kuinka toimit asian suhteen. Nyt et näytä asiasta tietävän.

[QUOTE="vieras";26415081]Siis tota, miksi sinulla pitää olla todistus arvosanoineen työkkäriin, jos koulutus, jossa opiskelet EI ole työvoimapoliittinen koulutus??[/QUOTE]

koska san työttömyyspäivärahaa ja työvoimmatoimisto seuraa opiskeluanai, jso on liian paljon poissaoloja tai opinnnot ei edisty, evätään se raha. muuten mulla on aivna smat oikudet kuin mullakinamamtiin opsikelavila,e li ilminen ateria, opiskelija-alennukset jne.

[QUOTE="vieras";26415071]No takuulla riittää koulun todistus aiheesta, vaikka siinä ei olisi arvosanaa. Ja ehkäpä he olisivat neuvoneet kuinka toimit asian suhteen. Nyt et näytä asiasta tietävän.[/QUOTE]

Itsellä joskus riitti työkkäriin oma sana eräästä asiasta vaikka sanoin, että saan pyydettyä todistuksen entisestä oppilaitoksesta.

Eli ap:n oma moka kun ei osaa pyytää todistuksia ja toimittaa niitä työkkäriin.

koska san työttömyyspäivärahaa ja työvoimmatoimisto seuraa opiskeluanai, jso on liian paljon poissaoloja tai opinnnot ei edisty, evätään se raha. muuten mulla on aivna smat oikudet kuin mullakinamamtiin opsikelavila,e li ilminen ateria, opiskelija-alennukset jne.

Olet tainnut nyt sössiä itse asian, kun et ole ollut ajoissa liikkeellä. Sinunlaisia opiskelijoita on PALJON, ja miuten heillä sitten työttömyyskorvaus juoksee katkeamatta?

[QUOTE="vieras";26415071]No takuulla riittää koulun todistus aiheesta, vaikka siinä ei olisi arvosanaa. Ja ehkäpä he olisivat neuvoneet kuinka toimit asian suhteen. Nyt et näytä asiasta tietävän.[/QUOTE]

meillä ei saaa VÄLLITODISTUKSI, vain opintosuoritteita ja viimekis jouduin lähettämääm sen opintosuoritteen lisäkis tyäkkärin oman virallisen lapun, mistä toin näkyi kaikki samat asiat. NE PITÄÄ OLLA, vajavaisia ei hyväksytä näi mulle sanoottiin vimeksi. kaki kerta vuodessa piää aian lähettä tieto kuinka opinnot ovat edisyneet+ tulevat lomat ja suunnitellutopinnot ja jso ei ole sujuneet oopinnit ninkuin on sunniteltu, että miksi näin on.

Yhteistyössä