Kiitos kela =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä asia ei koske Kelaa vaan te-toimistossa työnhakusi on katkennut (Te-toimisto antaa lausunnot ja maksuluvat ja Kela maksaa niiden mukaan). Soita maanantaina työkkäriin ja kysy että miksi työnhakusi on katkennut vaikka olet toimenpiteessä (niin ei kuuluisi tapahtua). korjaavat asian.

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär;22395725:
Tämä asia ei koske Kelaa vaan te-toimistossa työnhakusi on katkennut (Te-toimisto antaa lausunnot ja maksuluvat ja Kela maksaa niiden mukaan). Soita maanantaina työkkäriin ja kysy että miksi työnhakusi on katkennut vaikka olet toimenpiteessä (niin ei kuuluisi tapahtua). korjaavat asian.

luitko viestiäni?
asia on selvitetty. Joku automaatti laittanut tuon katkaisun, koska jos en olis olut koulutuksessa mulla olis just 1.11 ollut käyntipäivä. Mun työnhaku on voimassa 11.11 asti nyt. virkailija antoi mulle perjantaina lapun käteen, kun kävi koululla. hän kävi itse muuttamassa ne tiedot.

Kela on ihan perseestä. Siis juu hyvä että ne jotain maksaa mutta päätöksissä kestää ja niissä tulee koko ajan virheitä ja muutenkin palvelu töykeää. Ihanku ne omasta pussistaan ne rahat antas..

Miten sen sinun leikkauksesi kanssa nyt on, menetkö siihen pian ja kuinka opintojen käy?

leikkaus mulla on 18 .11.
Opinnot jouduin lopettamaan, mutta tuleehan noita mahdolliduuksia vielä.
Tärkeintä on kuitnekin saada tuo jalka kuntoon, tätä leikkausta ei tarvittais jos olis eka kerralla onnistunut, mutta sellaista sevaan on.
enemmän mua harmittais jos olisin ehtinyt puoli vuotta käymään ja joutuisin loettamaan, vielä ei oel yhtään tutkinnon osaa suoritettu.

leikkaus mulla on 18 .11.
Opinnot jouduin lopettamaan, mutta tuleehan noita mahdolliduuksia vielä.
Tärkeintä on kuitnekin saada tuo jalka kuntoon, tätä leikkausta ei tarvittais jos olis eka kerralla onnistunut, mutta sellaista sevaan on.
enemmän mua harmittais jos olisin ehtinyt puoli vuotta käymään ja joutuisin loettamaan, vielä ei oel yhtään tutkinnon osaa suoritettu.

Sekö vaivasi koko ajan niin paljon, että leikkaus tässä vaiheessa oli ainoa mahdollisuus? Ajattelin vain sitä, että jos peruutusaikaa ei olisi tullut, mitä luulet olisitko pystynyt käymään koulutuksen loppuun ja samalla odotella sitä leikkausta? Toivottavasti menee nyt sitten hyvin ja pääset parantumaan.:)

Sekö vaivasi koko ajan niin paljon, että leikkaus tässä vaiheessa oli ainoa mahdollisuus? Ajattelin vain sitä, että jos peruutusaikaa ei olisi tullut, mitä luulet olisitko pystynyt käymään koulutuksen loppuun ja samalla odotella sitä leikkausta? Toivottavasti menee nyt sitten hyvin ja pääset parantumaan.:)

kyllä se nyt vaan kipeämmäkis on koko ajan tullut ja mitä kauemmin leikkausta odottaa, sen huonompaan huonompaan kuntoon tuo jalka menee koko ajan, sit on tehtävä vielä vaikeampi leikkaus ja toipuminenkn kestää.
Toivottavasti paranee yhtä hyvin kuin tuo vimeksi leikattu jalka. silloin kun jalka leikatiin lääkäri myönsi että leikaus epäonistui, siellä kun se ruuvi on väärin jalassa. se pitää poistaa ja laittaa uusi tilalle. tuossa jalassa on myös tuo yksi varvas pilalla, ei taivu ollenkaan

Yhteistyössä