Kiitos kaikille

pikku myy ja haisulimamma

Aktiivinen jäsen
24.08.2007
5 441
0
36
Mutta mä lopetan nyt tän palstailun täällä,pääsette tälläisestä idiootista eroon :ashamed:
Myönnän että oli virhe laittaa se päivällä laitettu juttu,meillä ei siis ole alkoholiongelmaa ja jos olisikin niin se ei teille kuulu.
Että hyvää lauantai yön jatkoa sinne,ja olette saaneet ainakin yhden asian tehtyä eli mulle tosi pahan mielen :'(

Et lopeta! Mä olin yhteen väliin just samoilla linjoilla kuin säkin olet nyt,mikään ei kelvannut mitä tein aina oli jotakin urputtamista..joko mulle auottiin päätä että pentu tekee pentuja,tuon ikäinen naimisissa,haukuttiin rumaksi ihan vaan sen vuoksi minkä painoinen olen jne jne..

Älä välitä tuollaisista! :hug:

Voi paska. Mun mielestä sun ei vaan kannata välittää tosta hullusta. Olettasin, että tarkotuksena on ollu aiheuttaa pahaa mieltä. Joku elää siitä. :/ Ota täältä hyvät asiat, anna huonojen olla. Ei se kauaa jaksa, ottaa uuden uhrin ja kuppaa sitä.

Siis et voi olla tosissas!! Jos laitat keskellä päivää viestin et miehes sammu vessaan niin minkälaisia vastauksia odotit saavas???
Ei tälläisella palstalla voi ottaa nokkiinsa siitä että ihmisillä on erilaiset käsitykset vapaapäivien vietosta ja alkoholin käytöstä. Ja ihan varmasti ymmärsit sen laittaessasi viestin.
Enpä usko että siinä hyökättiin juuri SINUA vastaan henkiökohtaisesti. Eihän meistä suurin osa edes tunne sinua. Vaan sitä asiaa vastaan mitä esitit. Ja muista vanha totuus asiat riiitelee ei ihmiset.

En tiijä mistä on kyse, mutta elä sie mihkään lähe. Täällä(kin) riittää nälvijöitä ja minkäs sille mahtaa, että sanat satuttaa. Kirjoitetutkin. Ihmisiä kun ollaan.

Vaan kun muistat, että elävässä elämässä nälvijä ei sinnuu tunne ja monella saattaa olla perkuleen huono päivä tullessaan tänne huutelemmaan, niin ehkä se auttaa suodattamaan ainakin osan Siitä Mitä Piälle Sattaa?

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Et lopeta! Mä olin yhteen väliin just samoilla linjoilla kuin säkin olet nyt,mikään ei kelvannut mitä tein aina oli jotakin urputtamista..joko mulle auottiin päätä että pentu tekee pentuja,tuon ikäinen naimisissa,haukuttiin rumaksi ihan vaan sen vuoksi minkä painoinen olen jne jne..

En tiedä miksi nyt loukkaannuin mut kävi v***ttaa ja itkettää ihan kauheasti vaikka en yleensä ole tälläinen,ehkä siksi kun ihmettelen miten röyhkeitä jotkut ihmiset voi olla.Mä en ikinä menis arvostelee kenenkään perhettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
just tuon takia en koskaan puhukaan yksityisasioistani täällä, ihan yleiset jutut on erikseen, niistä jos riitaa tulee en mieltäni pahota.

En mä itsekään tajua miksi laitoin sen yhden jutun tänne,luulisin että monissa muissakin perheissä on joskus tapahtunut kauheampiakin asioita.
Mun vuoro oli nyt vissiin jäädä nyljettäväksi..

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
En mä itsekään tajua miksi laitoin sen yhden jutun tänne,luulisin että monissa muissakin perheissä on joskus tapahtunut kauheampiakin asioita.
Mun vuoro oli nyt vissiin jäädä nyljettäväksi..

Niin, kukin vuorollaan. Ja se on välillä niin kovin pienestä kiinni tuo äkäpöksyjen hampaisiin jääminen.

Että ethän sie oikeesti lopeta?

:hug: :hug: Minäkin joskus lopetin palstailun kun tuli ikävää komenttia (mutta kaikkien harmiksi aloin uudestaan kirjoittelemaan tänne :ashamed: .. joskus tosin se hetken tauko täältä tekee ihan hyvää, jos tuntuu että se hyvä mieli palstalle tultaessa on muuttunut huonoksi hetken lueskelun jälkeen. Sen olen oppinu kyllä että tiettyjä asioita ei tänne kannata kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:

En tiedä miksi nyt loukkaannuin mut kävi v***ttaa ja itkettää ihan kauheasti vaikka en yleensä ole tälläinen,ehkä siksi kun ihmettelen miten röyhkeitä jotkut ihmiset voi olla.Mä en ikinä menis arvostelee kenenkään perhettä.

Mä vedin ihan totaallisesti hermot silloin kun olin palstailua lopettamassa( johtuu varmasti raskaushormooneistakin) mutta oletko huomannut etä suurin osa näistä haukkujista ja pilkkaajista ovat harmaita? joillakin saattaa mustanimimerkki olla mutta sitä kun ei kehdata tulla "päin naamaa" sanomaan.Yleensä kommentit mitä mulle sanotaan ovat olet varmasti yh koska pentuna teit pennun,siihen että en ole,olen naimisissa, vastaus on no te eroatte ihan pian,odotas vaan muista mitä mä olen sulle sitten sanonut kun eroatte jne.. tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka mitä ihmiset ovat täällä sanoneet,jotku ovat todellakin röyhkeitä ja ilkeitä enkä edes voi kuvitella kuinka joku voi oikeasti niin sanoa..sitten on nämä jankuttajat jotka yrittävät kääntää asioita aivan toiseen suuntaan kuin ne oikeasti ovat.Saatika provosoijat jotka tahallaan tahtovat tuottaa pahaa mieltä toiselle,joillakin on vaan niin suuri pätemisen tarve yrittää olla parempi kuin muut,välittämättä muiden tunteita ja kuinka jotkut sanat satuttavat ihan oikeastikkin.Muista aina että sinä olet oikeasti ainoa joka tietää mitä teidän perheessänne tapahtuu,ei kukaan muu,eikä varsinkaan kukaan palstalainen :)

Elä anna näiden ilkeiden puheiden "voittaa",sinä olet sinä ja hyvä niin =)

Mä olin varmaan kaksi vuotta täällä hampaissa, sekä mustien että harmaiden, aika-ajoin enemmän, ja sitten välillä vähemmän. Mutta katsos kun mun elämä on mennyt tylsäksi: mä olen naimisissa miehen kanssa jonka kanssa on oikeasti ihan onnellista enkä enää saa turpaani, ei ole mitään mistä nälviä. Kohde siis on vaihdettava näiden raukkojen. Älä välitä. :hug:

siinä päivällisessä ketjussa kukaan ei ollut ilkeä tai röyhkeä. siinä tunnettiin vaan surua ja syvää huolta tilanteesta jonka huvittuneena palstan kanssa halusit jakaa. oletko niin nuori vai mikä on, että et käsitä kuvailemasi tilanteen olevan tosi huolestuttava. ei sellanen ole normaalii lapsiperheen elämää et keskellä päivää tosiaan sammutan huussireissulla. siis isi sammuu ja äiti nauraa isin hyvälle vitsille. voi tosiaan olla ihan paikallaan pitää vähän taukoo ja keskittyä lapseen ja perheeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja kuuleppas ap:
siinä päivällisessä ketjussa kukaan ei ollut ilkeä tai röyhkeä. siinä tunnettiin vaan surua ja syvää huolta tilanteesta jonka huvittuneena palstan kanssa halusit jakaa. oletko niin nuori vai mikä on, että et käsitä kuvailemasi tilanteen olevan tosi huolestuttava. ei sellanen ole normaalii lapsiperheen elämää et keskellä päivää tosiaan sammutan huussireissulla. siis isi sammuu ja äiti nauraa isin hyvälle vitsille. voi tosiaan olla ihan paikallaan pitää vähän taukoo ja keskittyä lapseen ja perheeseen.

joo no olenkin sanonut ettei olisi pitänyt sitä tänne laittaa..eikä meillä joka päivä pöntölle sammuta,ukko kun ottaa harvoin viinaksia,nääs :D
Ja ennemmin olisin huolissaan vaikkapa miehistä jotka pahoinpitelee vaimoaan,kun tää meidän juttu ei kuitenkaan maailmaa kaada?

missä se ketju on??

ja hei, ei kannata ottaa niin vakavasti, jos joku yksi sanoo ikävästi. Eihän täällä kukaan muu edes tiedä mistä puhutaan, joten ei tätä voi oikeen vainoksi kutsua.

Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
ei kai joku oikeesti voi ottaa noin henkilökohtasesti sitä, mitä joku sanoo jollain heleveti foorumilla nimimerkin takaa? B)

Sellanen voi tuntua joskus tosikin pahalle, vaikka netissä tapahtuisikin.. Ihminen siellä on nimimerkin takanakin.

Yhteistyössä