K
kiltti tyttö
Vieras
siitä, että olet tehnyt elämäni helpoksi ja vaikeaksi tekemällä päätökset puolestani.
Olen kohta 30-vuotias ja koko ikäni jahkaillut elämääni.
Nyt tiedän, etten ole keksinyt vastausta, koska en uskalla tehdä vastoin tahtoasi.
30-vuotias perheellinen nainen, äiti ja avivaimo enkä tunne olevani aikuinen joka saa päättää omasta elämästäni.
Saadakseni hyväksyntäsi, on minun ollut pakko olla kiltti ja vaientaa omat mielipiteeni ja ajatukseni.
Viimeiset 10 vuotta olen miellyttänyt miestä ja lapsia äitini ehdoilla.
Loppuuko tämä ikinä. Oletko toiminut tietoisesti vai tietämättäsi?
Äiti minä itken, äiti mulla on paha olla, äiti minä en jaksa.
kiitos suuresta avustasi jonka olen saanut maksaa kymmenkertaisena takaisin ja siltikin olet vuosien päästä hehkuttanut kuinka kaikki on sinun ansiotasi ja "velkani" on maksamatta.
Hyvää äitienpäivää sinulle marttyyriäitini.
Olen kohta 30-vuotias ja koko ikäni jahkaillut elämääni.
Nyt tiedän, etten ole keksinyt vastausta, koska en uskalla tehdä vastoin tahtoasi.
30-vuotias perheellinen nainen, äiti ja avivaimo enkä tunne olevani aikuinen joka saa päättää omasta elämästäni.
Saadakseni hyväksyntäsi, on minun ollut pakko olla kiltti ja vaientaa omat mielipiteeni ja ajatukseni.
Viimeiset 10 vuotta olen miellyttänyt miestä ja lapsia äitini ehdoilla.
Loppuuko tämä ikinä. Oletko toiminut tietoisesti vai tietämättäsi?
Äiti minä itken, äiti mulla on paha olla, äiti minä en jaksa.
kiitos suuresta avustasi jonka olen saanut maksaa kymmenkertaisena takaisin ja siltikin olet vuosien päästä hehkuttanut kuinka kaikki on sinun ansiotasi ja "velkani" on maksamatta.
Hyvää äitienpäivää sinulle marttyyriäitini.