Kiista - vieraiden nukkuminen isäntäväen sängyssä

• Viestiketjun aloittaja B&B
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En kyllä haluais, että mieheni lupais multa kysymättä MUN sängyn jollekin vieraalle, enkä ylipäänsä ymmärrä miksi omasta sängystä pitäis luopua kun tulee vieraita. Ja anteeksi voisit munkin puolesta kyllä pyytää.

B&B
Olipas tullut mukavasti vastauksia, kiitos niistä :) Nyt ei edes auta, että pyytäisin anteeksi, koska mies ajattelee, että pyydän anteeksi, vaikka en oikeasti ole pahoillani. Eipä kai tämä avioliitto tähän kaadu kuitenkaan :D

Olikohan se Olli, joka ajatteli minun tuntevan alemmuutta siskoani kohtaan... Ei ole siitä nyt kyse vaan silkasta kohteliaisuudesta siksi, koska hänen poikaystävänsä on tulossa myös ja emme ole häntä ennen tavanneet, joten ajattelin, että olisi hänen poikaystävälleen mukavampaa nukkua muualla kuin keskellä kotiamme. Siskoni nukkuu sohvalla, kun meillä yksin kyläilee.

Siinä ymmärrän tehneeni typerästi, kun en miehen mielipidettä kysynyt ensin. Se oli ajattelematonta.

IhanaValo
[QUOTE="yökkönen";28461892]En nukkuis vieraana isäntäväen sängyssä. En päästäis vieraita meidän sänkyyn nukkumaan.[/QUOTE]

Peesi. Tuntuis oudolta vaikka vaihtais lakanatkin.

"Sari"
No täytyy sanoa, että kyllä minäkin suuttuisin jos mies menisi meidän sänkyä tarjoamaan joillekin vieraille minulta kysymättä. Jotenkin en tykkää ajatuksesta, että siinä nukkuisi muita ihmisiä. En myöskään itse halua vieraassa nukkua isäntäväen sängyllä vaan mieluummin vierassängyllä, sohvalla tai jollain patjalla.
Peesi.

Ymmärrän miehen reaktion täysin. En tulisi edes mieleenikään tarjota sänkyäni jollekin tuikituntemattomalle random-poikaystävälle. Sitten voisi harkita, jos joku läheinen sukulainen esim. sairautensa takia tarvitsisi paremman nukkumapaikan.

Hhhg
Suuttuisin kyllä jos mieheni olisi mennyt lupaamaan sänkymme vieraille. En tahdo muiden nukkuvan minun (meidän) sängyssämme enkä itsekään missään tapauksessa haluaisi nukkua kyläpaikassa isäntäväen sängyssä.

Eri asia olisi jos iän tai sairauden vuoksi joku ei voisi muualla nukkua.

Yhteistyössä