"vieras"
Jep vaikka, kunhan ei pitkitä ja tee kiusalliseksi molemmille sitä suhdetta!Ainahan voi laittaa vaikka tän kuvan:
Jep vaikka, kunhan ei pitkitä ja tee kiusalliseksi molemmille sitä suhdetta!Ainahan voi laittaa vaikka tän kuvan:
Eihän meillä ole mitään suhdetta,hyvänen aika.Vaihettu ehkä 3 viestiä.kyllä mä laittaisin sen kuvan kun siitä kerran sovittiin. mut jos ei nappaa niin sit ei nappaa, katkaisisin suhteen hienotunteisesti enkä töksäyttäis että sun naama nyt ei vaan oikein miellytä mua
no kontakti sitten vai mikä tähän on paras sanaEihän meillä ole mitään suhdetta,hyvänen aika.Vaihettu ehkä 3 viestiä.
Tismalleen näin!Miks ees laittaa jos ei kiinnosta, mitä se sillä kuvalla enää tekee. Ja mikä siinäkin on väärin jos ei toisen naama nappaa, kohteliaisuudestako pitää alkaa toisesta tykkäämään ettei vaan tuu Peralle paha mieli.
Eihän sitä baarissakaan aleta esittämään kiinnostunutta jos ei kiinnosta toisen seura niin miksi anonyyminä netti maailmassa pitäisi niin tehdä.
mä en ainakaan ole sanonut että pitää alkaa toisesta tykkäämään mutta mut on vaan kasvatettu kohteliaaksi ja rehelliseksi, jos jotain sovitaan ni mä ainakin pidän siitä kiinni ja sen voi kertoa kohteliaastikin ettei kemiat kohtaaMiks ees laittaa jos ei kiinnosta, mitä se sillä kuvalla enää tekee. Ja mikä siinäkin on väärin jos ei toisen naama nappaa, kohteliaisuudestako pitää alkaa toisesta tykkäämään ettei vaan tuu Peralle paha mieli.
Eihän sitä baarissakaan aleta esittämään kiinnostunutta jos ei kiinnosta toisen seura niin miksi anonyyminä netti maailmassa pitäisi niin tehdä.