Kiire kiire kiire PIKAVASTAUKSIA ÄKKII!!

• Viestiketjun aloittaja KIIRUS1
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Oikeasti, kuinka moni täällä loukkaantuisi siitä jos mies yhtäkkiä sanoisikin, että "sori, ei mua enää kiinnostakaan kun näin sun naaman/vatsamakkarat/tissit/mitä tahansa"? Se on todella loukkaavaa. AP kyllä tiesi keskustelut aloittaessaan, että mies voi olla minkä näköinen tahansa. Jos ei nyt enää kiinnosta, niin ensinnäkin laitat sen oman kuvan, kuten olit luvannut, sitten lopetat "treffailun" asiallisesti. Jotkut näyttävät peräänkuuluttavan "rehellisyyden" perään, mutta kyse on ventovieraasta ihmisestä, miksi hemmetissä ihmistä pitää loukata tahallaan asiasta, jolle hän ei voi mitään? Joskus valhe tai asian sanomatta jättäminen on oikeasti paljon ystävällisempää.

määää
No kannattais kyllä se kuva laittaa jo ilmoitukseen, ja vaatia mieheltä myös, niin ei tarvi noissa tilanteissa sitten ruveta kenenkään haukkumisia ruveta kuuntelemaan. Saattaa nääs tulla vähän palautetta kun tuossa vaiheessa heivaa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28823093]Sääli on sairautta eikä sen kohde ole mitenkään imarreltu siitä että vastakkain sukupuoli antaa säälistä kuvansa tai pitkittää juttua koska ei raaski olla rehellinen ja suora. Se satuttaa vielä enemmän kun aito kiltteys ja rehellisyys![/QUOTE]

Pikemminkin empatia kuin sääli. Ja osaisin varmasti hoitaa homman niin, ettei toinen tajuaisi, mistä oli oikeasti kyse.

Mutta kukin tyylillään ja parhaaksi katsomallaan tavalla.

[QUOTE="vieras";28823112]Oikeasti, kuinka moni täällä loukkaantuisi siitä jos mies yhtäkkiä sanoisikin, että "sori, ei mua enää kiinnostakaan kun näin sun naaman/vatsamakkarat/tissit/mitä tahansa"? Se on todella loukkaavaa. AP kyllä tiesi keskustelut aloittaessaan, että mies voi olla minkä näköinen tahansa. Jos ei nyt enää kiinnosta, niin ensinnäkin laitat sen oman kuvan, kuten olit luvannut, sitten lopetat "treffailun" asiallisesti. Jotkut näyttävät peräänkuuluttavan "rehellisyyden" perään, mutta kyse on ventovieraasta ihmisestä, miksi hemmetissä ihmistä pitää loukata tahallaan asiasta, jolle hän ei voi mitään? Joskus valhe tai asian sanomatta jättäminen on oikeasti paljon ystävällisempää.[/QUOTE]:O No ei kai nyt kukaan lähde toiselle sanomaan et hei, sori mut en diggaa tosta sun luiskaotsasta tai pottunenästä tms. Miksei vaan voi sanoa et sori mut et oo mun tyyppiä. Kyllä voi olla rehellinen ja asiallinen samaan aikaan.

Saattaahan sitä joku olla vaikka hakemassa punkkarityyppiä jolla on naama täynnä lävistyksiä ja pettyy jos niitä ei olekaan. Tai päinvastoin.

Ehkä tässä taas naiset yleisesti ajattelevat eri tavalla ja ovat sitä mieltä että on parempi kusettaa ja pitää toista hölmönä kuin sanoa suoraan ettei nyt kiinnosta.

"vieras"
No mitä ihmettä se tyyppi siitä kuvasta enää kostuu, kun juttu loppuu kuitenkin tähän. Turhaa leikkiä mitään kiinnostunutta muutama päivä ja dumpata vasta sitten. Siinä tuhlaa vaan sen toisenkin aikaa.

Jos et halua olla rehellinen, niin kerro vaikka, että tyyppi muistuttaa ilkeää exää nuoruudesta ja et voi olla niin samannäköisen tyypin kanssa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28823057]Niin no enpä tiiä tuntuisko sellainen säälistä kuvan laittaminen kivalta sekään. Kyllä voi sanoa että hei sori kauheesti, mutta valitettavasti en ole kiinnostunut. Rehellisyys kunniaan![/QUOTE]
Ja sekö on rehellisyyttä, että pettää lupauksensa?!

KIIRUS1
En ole vielä laittanut mitään viestiä sille. Ja oikeesti en ole tälläinen mutta nyt tosiaan ei vaan nappaa,yleensä ei ole tätä reaktioita tullut.Ja kyllä,itse olen myös saanut pakit kun eräs näki kuvani että kyllä sitä muutkin,eikä edes kovin mukavasti. Mutta en halua sille vittuilla tai mitään,kaikki kuvattomat tietää millainen peli se on.Edelleenkään en silti omaa kuvaani laita julkisesti.

"vieras"
Jos ei nappaa, niin älä laita kuvaasi äläkä enää muutakaan viestiä. Kyllä normaalijärjellä varustettu ihminen siitä ymmärtää, ettei toinen osapuoli ole kiinnostunut. Jos alkaa häiriköimään sinua, niin sitten vaan blokkaat tyypin. Simple.

lupaus pitää pitää
Tottakai laitat kuva jos oot luvannut. Mulle kävi kerran niin että laitoin oman kuvan ja toinen ei laittanutkaan ja vaivasi pitkään että oliko se joku tuttu eikä siksi laittanut kuvaa.

älä laita
Joskus laittanu kohteliaisuudesta ja sanoin ettet ole minun tyyppiä. Se sai jonkun fiksaation musta eikä jättänyt rauhaan. Tuli vielä vuosienkin jälkeen sähköpostiin viestejä kuinka ihanaa on runkata minun kuvalle. Mua etoo, että joku kattelee mun kuvaa ja hiplailee itseään. En enää koskaan anna kuvaani ellen ole todella kiinnostunut ihmisestä ja pyydän aina toisen kuvan ensiksi. Ei enää stalkkereita kiiitos.

Miks ees laittaa jos ei kiinnosta, mitä se sillä kuvalla enää tekee. Ja mikä siinäkin on väärin jos ei toisen naama nappaa, kohteliaisuudestako pitää alkaa toisesta tykkäämään ettei vaan tuu Peralle paha mieli.
Eihän sitä baarissakaan aleta esittämään kiinnostunutta jos ei kiinnosta toisen seura niin miksi anonyyminä netti maailmassa pitäisi niin tehdä.

"vieras"
Miks ees laittaa jos ei kiinnosta, mitä se sillä kuvalla enää tekee. Ja mikä siinäkin on väärin jos ei toisen naama nappaa, kohteliaisuudestako pitää alkaa toisesta tykkäämään ettei vaan tuu Peralle paha mieli.
Eihän sitä baarissakaan aleta esittämään kiinnostunutta jos ei kiinnosta toisen seura niin miksi anonyyminä netti maailmassa pitäisi niin tehdä.
Tismalleen näin!

mä en ainakaan ole sanonut että pitää alkaa toisesta tykkäämään mutta mut on vaan kasvatettu kohteliaaksi ja rehelliseksi, jos jotain sovitaan ni mä ainakin pidän siitä kiinni ja sen voi kertoa kohteliaastikin ettei kemiat kohtaa

Yhteistyössä