Kiire! Jos plussa-kortilla ostaa k-kaupasta tavaran josta saa kortilla alennuksen, saako myös normaalisti plussapisteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiire! Kiire! Kiire!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiire! Kiire! Kiire!

Vieras
Eli jos ostaa tavaran josta saa plussakortilla alennuksen niin kerryttääkö tuo kyseinen ostos vielä normaalisti pistetilille tulevia pisteitäkin sen alennuksen lisäksi?

Pitäisi saada vastaus nyt heti.

Kiitos etukäteen!

Nyt siis kyse tavarasta jonka lähtöhinta on lähemmäs 2000€ ja kortilla puoleen hintaan. Ja tosiaan kysymys siitä että saako ne plussat tuosta 1000€ jonka siitä tavarasta joutuu maksamaan vai jääkö ilman pisteitä. Mies nyt kaupassa kaverinsa kanssa jolla on myös kortti ja minulla kortti niin pitää saada tietää että ostaako kaverin kortilla että saa alennukset vai odottaako kunnes olen matkassa jos siitä saa lisäksi plussapisteetkin kotiin kun on noin iso ostos.

Nyt siis kyse tavarasta jonka lähtöhinta on lähemmäs 2000€ ja kortilla puoleen hintaan. Ja tosiaan kysymys siitä että saako ne plussat tuosta 1000€ jonka siitä tavarasta joutuu maksamaan vai jääkö ilman pisteitä. Mies nyt kaupassa kaverinsa kanssa jolla on myös kortti ja minulla kortti niin pitää saada tietää että ostaako kaverin kortilla että saa alennukset vai odottaako kunnes olen matkassa jos siitä saa lisäksi plussapisteetkin kotiin kun on noin iso ostos.

saat 1000 euron edestä plussapisteitä tuosta ostoksesta. just ostettiin plussakorttipesukone :)

Hyvä. Sitten käydään yhdessä kaupalla. :)
Miehellä vaan tosiaan ei vielä ole omaa plussakorttia ja kyseessä kauppa jossa aika harvoin käydään. Tuosta kuitenkin saa sen verran kivasti jo pisteitä että ei viitsi huvikseen antaa niitä lahjoituksena toisaalle. :p

Hyvä. Sitten käydään yhdessä kaupalla. :)
Miehellä vaan tosiaan ei vielä ole omaa plussakorttia ja kyseessä kauppa jossa aika harvoin käydään. Tuosta kuitenkin saa sen verran kivasti jo pisteitä että ei viitsi huvikseen antaa niitä lahjoituksena toisaalle. :p

ei kannata sitten omaa hälle hankkia vaan rinnakkaiskortti niin molempien plussat kertyy samalle tilille :)

Se on työn alla. :p
Tuppaa vaan aina etenemään asiat vähän hitaasti. Itse olen elänyt ilman henkkareita viime kesästä asti kun katosivat enkä ole vielä saanut hankittua uusia... :P