Kiipeilypuu kissalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Paljonko tuollainen hyvä kiipeilypuu maksaa ja mikä malli?

Meidän paikallisella eläinkaupalla myydään vain sellaisia hirveitä linnoja jotka maksavat jotain yli 300 euroa.

Kissat kuitenkin tarvitsee jonkun puun, koska rakastavat korkeita paikkoja, missä voivat piileskellä ja lohoilla.

Mä olen kanssa yrittänyt löytää kunnollista puuta jo varmaan vuosia.. mut ne on tosi hepposia nykyisin ja lähtee ne narut irti ihan parissa kuukaudessa. En jaksais aina laittaa rahaa roskiin noissa..

Esim Rustasta saa parilla kympillä. Mä ostin tosin just sellasen naurettavan ison hässäkän, onhan se ruma mut kissaa tykkää suiellä väjyy. Olisi pärjännyt ilmankin, mutta ei sitä enää hanni otta häneltä pois 😩

Mä tilasin oman netistä, hintaa joku 200e: tätä mallia https://tinyurl.com/3ym759cy Pelkäsin aluksi, että oma katti ei haluaisi käyttää sitä, mutta kiipeilypuusta/nukkumatilasta tulikin heti lemppari. Hinta tosin vähän suolainen, mutta samapa se kun kiisu otti sen omakseen.
Aika koomisen näköneen, mutta näkisitpä mun kissaviritelmät 🤣 En saa naista elämääni kun on kissajuttuja 🦴

hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa

Yhteistyössä