Kiinteytys

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epis89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epis89

Vieras
Eli olisko kellään kiinteytys vinkkejä. En ole siis mikään isokokonen, mut löllö. Reisiä, pehvaa, vatsaa,selkää täytyys saada kiintemmäks ja käsiäki ehkä. Mul ei ole aikaa eikä raha akäydä missään kuntokeskuksissa eli oisko jotain kotikonstia? Entä auttaako esim. yves rocher kiinteytys kapselit sun muut vastaavat tai jotkut kiinteyttävät voiteet ja miten paljon ja kuinka pitkäksi aikaa?
 
Joo, onnistuu kotijumpalla. Mä treenaan 6 kertaa viikossa josta 3 on lihaskuntoa ja 3 aerobista. Lihaskunto pitää sisällään kyykkyjä (askel ja tavallisia ), vatsalihaksia, punnerruksia, leuanvetoja (tuoli on hyvä apu aloittelijalle). Pienillä punteilla teen ojentajalihaksia ja hauista.

Aerobisesta liikunnasta intervallitreeni on tehokkainta rasvanpolttoon. Tee esim. 1 min kovaa juoksua ja sit 2 min kävelyä sit 1 min kovaa ja 2 min kävelyä ja tota jatkat niin että juokset kovaa yhteensä 4-6 kertaa. Kannattaa kokeilla! Voit myös juoksun sijasta uida, pyöräillä tai vaikka hyppiä...
 

Similar threads

E
Viestiä
13
Luettu
952
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä