Kiinteistövälittäjä Kaisa, joko kateus iskee palstamammat?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieraana"
[QUOTE="vieras";24488280]Iltalehdessä juorutaan:

Tällä naisella ei ole mitään kaunista menneisyydessään. Jo 16v selitti tutuilleen miten tullaan rikkaaksi ja kuuluisaksi naimalla useiden julkkismiesten kanssa ja hups, olikin sitten paksuna ja sai alaikäisenä tyttären.

[/QUOTE]

Kaikkihan me ollaan 16-vuotiaina oltu ihan samanlaisia, kuin 45-vuotiaina :)
 
käsi
Kyllä tota kiinteistömammaa mieluusti katselee, jos erehtyy kanavalle oikeaan aikaan. Ohjelmana aika "läppä" :D Saman vois tehä vaikka automyyjistä...
MUTE-napille kerrankin käyttöä.
 
Minua olisi kiinnostanut enemmän ne kiinteistöt. Tämä Kaisa oli ihan ok, ei herättänyt oikein tunteita. Jää varmaan katsomatta seuraavan kerran (kun nytkin satuin vaihtamaan kanavaa ihan vahingossa Liville).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24488883:
Ne oli ihan kuin pikkupossuja, varsinki se isoin.
Mulla iskee kateus vain eläimistä, kun saisikin haalittua kaikenmaailman karva- ja karvattomiakasoja tänne paijattavaksi. Iltalenkillä huomaan olevani mäyräkoirista kateellinen, siis niistä nelijalkaisista:D
Kalliit kassit ja rääsyt ei kyllä tämän tätin kateusmittaria väräytä mihinkään suuntaan.

Ja kuten Phoebsi sanoi niin niitä kiinteistöjä ja sitä itse työtä olisi saanut näyttää enemmän.
 
"UUU"
Kiinteistövälittäjä Kaisa joka ajelee 152km/h ja joka suuttuu kun kollega ei ole samaa mieltä hänen kanssaan ja hankkii tälle siitä syystä potkut .. mitä ilmeisemmin vahvatahtoinen nainen, jopa JYRÄ ja sellaisista en pidä ... Tytät oli kaunis ja hänen sulho komea .. tytärkin vähän varpaillaan jotenkin, en tiedä. Mitäs jos haluaakin muuta kuin tulla äitinsä firmaan? Ei varmaan ees uskalla sanoa. No easy money, ainakin niin kauan kun tekee kuten mamma haluaa ...

Sarja ei sinällään herättänyt mitään tunteita, ärsytti se tekopirtee juonto.
Aion katsoa ensi kerralla koska nyt jäi kiinnostaa onko sen mieskin yhtä tossun alla kuin muut.
 
ulkonainen
Tykkasin Kaisasta, tuli heti mieleen oma aitini. Ja tytar on todella kaunis!

Arvostan ihmisia jotka saavat paljon aikaiseksi, tamakin Kaisa oli ilmeisesti ei niin varakkaasta perheesta, ja silti on kyennyt tekemaan ihan itse elamastaan tuollaisen.

Han ei tunnu elamasta valittajalta ja tuskin kayttaa elamaansa kaksplussan selailuun. Arvostan!
 
Kepsis
Tykkasin Kaisasta, tuli heti mieleen oma aitini. Ja tytar on todella kaunis!

Arvostan ihmisia jotka saavat paljon aikaiseksi, tamakin Kaisa oli ilmeisesti ei niin varakkaasta perheesta, ja silti on kyennyt tekemaan ihan itse elamastaan tuollaisen.

Han ei tunnu elamasta valittajalta ja tuskin kayttaa elamaansa kaksplussan selailuun. Arvostan!
Mutta sina kaytat.
 
Aivan. Siksi arvostankin ihmisia jotka eivat kayta aikaansa tallaiseen turhuuteen ;). Elamassa kun saisi vaikka mita aikaiseksi jos ei taalla pyorisi.
Mä taas en näe tätä Kaksplussan selailua varsinaisesti elämää köyhdyttävänä asiana varsinkaan, jos siihen elämään kuuluu muutakin sisältöä. Ja uskoisin, että suurimmalla osalla täälläkin palstalevista kuuluu. Tämähän on toisinaan ihan hauskaa vastapainoa muille, vähän tärkeämmille aktiviteeteille. :)
 
ulkonainen
Mä taas en näe tätä Kaksplussan selailua varsinaisesti elämää köyhdyttävänä asiana varsinkaan, jos siihen elämään kuuluu muutakin sisältöä. Ja uskoisin, että suurimmalla osalla täälläkin palstalevista kuuluu. Tämähän on toisinaan ihan hauskaa vastapainoa muille, vähän tärkeämmille aktiviteeteille. :)
Mutta namakin palstailuhetket voisi kayttaa paremmin ;). Itse tiedan etta kun ei ole nettia, saan paljon enemman aikaiseksi.

Ja viittasin tuolla siihen etta todellakin uskon etta jokainen on oman onnensa seppa. Ja Kaisan tapaiset tyypit sen hyvin todistavat. Ei se elama parane taalla valittamalla.
 
Kepsis
Mutta namakin palstailuhetket voisi kayttaa paremmin ;). Itse tiedan etta kun ei ole nettia, saan paljon enemman aikaiseksi.

Ja viittasin tuolla siihen etta todellakin uskon etta jokainen on oman onnensa seppa. Ja Kaisan tapaiset tyypit sen hyvin todistavat. Ei se elama parane taalla valittamalla.
Kaikki harrastukset / vapaa-ajan viettäminen on sellaisia minkä ajan voisi käyttää paremmin jos aletaan hiuksia halkomaan.
 
ulkonainen
Kaikki harrastukset / vapaa-ajan viettäminen on sellaisia minkä ajan voisi käyttää paremmin jos aletaan hiuksia halkomaan.
No esim. urheiluharrastukset eivat kylla ole turhia terveydenkaan kannalta, mutta palstalla tuntkausia oleskeleminen tuskin tuo mitaan lisaarvoa elamaan.

Mutta tama ei nyt ollut se pointti, vaan se etta jotkut ihmiset saavat paljon enemman aikaiseksi kuin toiset.
 
Kepsis
No esim. urheiluharrastukset eivat kylla ole turhia terveydenkaan kannalta, mutta palstalla tuntkausia oleskeleminen tuskin tuo mitaan lisaarvoa elamaan.

Mutta tama ei nyt ollut se pointti, vaan se etta jotkut ihmiset saavat paljon enemman aikaiseksi kuin toiset.
selitä vaan, arvoistahan tässäkin on kyse, toiset arvostaa rentoutumista eri tavalla kuin toiset, harrastus ei ole tuottavaa toimintaa. jos sinä arvostat urheilua, niin ei se sinun arvosi ole automaattisesti parempi kuin toisen arvo. arvot on henkilökohtaisia asioita, siksi tekee vain itsestään typerän kun juoksee ympyrää naureskelemassa toisten ajanviettotavoille. Omasi voivat olla jonkun muun naurun aihe vaikka niissä ei olisi sinun mielestä mitään naurettavaa.
 
ulkonainen
selitä vaan, arvoistahan tässäkin on kyse, toiset arvostaa rentoutumista eri tavalla kuin toiset, harrastus ei ole tuottavaa toimintaa. jos sinä arvostat urheilua, niin ei se sinun arvosi ole automaattisesti parempi kuin toisen arvo. arvot on henkilökohtaisia asioita, siksi tekee vain itsestään typerän kun juoksee ympyrää naureskelemassa toisten ajanviettotavoille. Omasi voivat olla jonkun muun naurun aihe vaikka niissä ei olisi sinun mielestä mitään naurettavaa.
Mita ihmetta? Mikakohan sinuakin vaivaa, enhan mina nauranut kenenkaan ajanviettotavoille? Juurihan kerroin etta itsekin palstailen aivan liikaa, joten arvostan ihmisia jotka eivat kayta aikaansa tallaiseen "turhuuteen".
 
ITSEKIN YRITTÄJÄ
Olisi kiinnostava katsoa, jos OIKEASTI Kaisalla olisi varaa tuohon kaikkeen, mitä ohjelma antaa ymmärtää. Nyt en pysty keskittymään muuhun kuin laskemaan mistä kaikesta verovelat sun muut on syntyneet ja mietin miten pystyy yönsä nukkumaan niiden kanssa.

Olisi kiva olla kade, mutta enemmän käy sääli. Samoin säälin Aitolehteä sun muita tyrkkyjä joilla ei oikeasti ole varaa ylläpitää omaa tyyliään vaan maksut jää maksamatta.
Ehkä olen itse liian tunnollinen kaikkien maksujen kanssa. :p
 

Yhteistyössä