T
töpö2
Vieras
Hei!
Vääntäkääs ekakertalaiselle rautalangasta miten kiinteät aloitetaan, tai miten itse olette tehneet? Mulla on 3,5kk tyttö jonka imetyskerrat vain harvenee joten ajattelin pikkuhiljaa alkaa maistattelee. Ajattelin tällee, onks hyvä:
viikko1:
1.päivä 1tl perunaa/bataattia ->voiko antaa heti yhdistelmää esim.pottu-maissi?
2.päivä 2tlperunaa
3.päivä 3tlperuna jne.
viikko2:
1.päivä -> voiko antaa "ekaa makua" niin paljon kun ottaa ja 1tl porkkanaa sekaan?
ja annetaanko toisella viikolla jo aamu- ja iltapäivällä, esim. aamulla pottua ja iltapäivästä vaikka luumumaistiaiset?
Sori kauheesti tyhmät kyssärit (naurattaa itteäki)
mut jotenkin tää juttu ei vaan oo menny aiemmin mun kaalii. Tiedän kyllä ikä- ja ruoka-ainejärjestyssuositukset mutta käytäntö on eri juttu.
Kertokaas kommentteja ja sitten kun varsinaisesti syödään (ei enää maistella) niin rytmiä, milloin syötte mitäkin ja milloin nukutaan yms.
Kiitti! Eikä sit herneitä kenenkään nokkaan, asia vilpitön
Vääntäkääs ekakertalaiselle rautalangasta miten kiinteät aloitetaan, tai miten itse olette tehneet? Mulla on 3,5kk tyttö jonka imetyskerrat vain harvenee joten ajattelin pikkuhiljaa alkaa maistattelee. Ajattelin tällee, onks hyvä:
viikko1:
1.päivä 1tl perunaa/bataattia ->voiko antaa heti yhdistelmää esim.pottu-maissi?
2.päivä 2tlperunaa
3.päivä 3tlperuna jne.
viikko2:
1.päivä -> voiko antaa "ekaa makua" niin paljon kun ottaa ja 1tl porkkanaa sekaan?
ja annetaanko toisella viikolla jo aamu- ja iltapäivällä, esim. aamulla pottua ja iltapäivästä vaikka luumumaistiaiset?
Sori kauheesti tyhmät kyssärit (naurattaa itteäki)
Kertokaas kommentteja ja sitten kun varsinaisesti syödään (ei enää maistella) niin rytmiä, milloin syötte mitäkin ja milloin nukutaan yms.
Kiitti! Eikä sit herneitä kenenkään nokkaan, asia vilpitön