M
Minä vaan
Vieras
Varmaan tästä on ollut jo monen monta keskustelua, mutta jos joku vielä jaksaa neuvoa niin kiitos kovasti 
Meillä tyttö 4 kk ja syö todella usein (täysimetyksellä). Öisin heräilee 3 tunnin välein syömään ja päivisin saattaa ainakin illalla syödä tunnin ja joskus puolenkin tunnin välein. Neuvolassa sanoin että haluan kokeilla kiinteiden aloittamista. Sanoi tietysti että suositus olisi täysimetyksellä 6 kk, mutta että teidän oma päätös toki. Lähinnä yritän rauhoittaa öitä, joten tänään kokeillaan maissivelliä. Annoin äsken pari lusikallista velliä, ilme oli vähän hämmästynyt, mutta hyvin upposi
Aattelin että jos päivän on ihan ok niin annan illalla ennen nukkumaanmenoa enemmän velliä. Miten olette antaneet vellin, lusikalla vai tuttipullosta? Kuinka paljon? Oletteko sekoittaneet maitoa velliin? Neuvolantäti ainakin sanoi ettei tarvitsisi maitoa sekoittaa...
Ja sitten kiinteistä. Miten niitä oikein siis pitää alkaa antamaan, olen ihan pihalla
Voisiko joku kokeneempi kertoa. Siis neuvolatäti vaan hoki että yksi maku kerrallaan 2-3 päivän ajan. Mutta siis kuinka usein? Vihanneksia ja marjoja sekaisin vai miten? Siis oletus kai että aloitetaan perunalla. ok. kuinka montaa kertaa päivässä annan perunaa ja kuinka paljon? ja missä yhteydessä (siis ennen maitoa kö?) Sitten kun perunaa syöty esim. 2 päivää niin voinko antaa seuraavaksi vaikka ruusunmarjaa? Kauanko ne kaupan purkit säilyy avattuna? mietin vaan että jos antaa aina jonkun yhden lusikallisen niin eipä ne kovin nopeasti kulu.
Kiitoksia kovasti jos joku viitsii kokematonta neuvoa, tällaista tää on esikoisen kanssa
Niin ja jos vielä viitsitte kertoa että mitä makuja olette alussa kokeilleet?
Meillä tyttö 4 kk ja syö todella usein (täysimetyksellä). Öisin heräilee 3 tunnin välein syömään ja päivisin saattaa ainakin illalla syödä tunnin ja joskus puolenkin tunnin välein. Neuvolassa sanoin että haluan kokeilla kiinteiden aloittamista. Sanoi tietysti että suositus olisi täysimetyksellä 6 kk, mutta että teidän oma päätös toki. Lähinnä yritän rauhoittaa öitä, joten tänään kokeillaan maissivelliä. Annoin äsken pari lusikallista velliä, ilme oli vähän hämmästynyt, mutta hyvin upposi
Ja sitten kiinteistä. Miten niitä oikein siis pitää alkaa antamaan, olen ihan pihalla
Kiitoksia kovasti jos joku viitsii kokematonta neuvoa, tällaista tää on esikoisen kanssa