Kiinnostaisi opiskella meikkaaja-maskeerajaksi, mutta

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Moi.

Mun työllisyystilanne on nolla, mutta se johtuu kyllä nyt ihan itestäni, ja nyt oon vielä äitiyslomalla kaiken lisäksi. Aikaisemmin lähinnä oon tehnyt jotain polttarityylistä meikkausta ja keikkoja. Työharjoittelussa ollut teatterissa vähän aikaa.

Koulusta sen verran, että suoritin sen Lahdessa Fostylessa, mutta sitä en kyllä ihan heti menisi suosittelemaan kenellekään, jo senkin takia että maksoi pienen omaisuuden ja rahalle sai minun mielestäni ainakin aika heikosti vastinetta.

Joka tapauksessa se on todella paljon itsestä kiinni, miten työllistyy tuolla alalla, eli pitää olla todella aktiivinen ja esillä, että saa duunia. Ja mua harmitti sitten todella paljon, kun olisin ollut enempi kiinnostuneempi maskeerauksesta teattereihin jne, kuin kauneusmeikeistä, mihin ainakin tuolla koulussa enempi panostettiin. Hyvin arvosanoin kuitenkin valmistuin ja nyt ajattelin tän lapsen saannin jälkeen lähteä opiskelemaan vielä kampaajaksi, niin sitten ehkä omaa yritysta tms jossain kaukana tulevaisuudessa...
 

Yhteistyössä